تبدیل شدن تشک کشتی به رینگ بوکس در مسابقات روسیه + ویدئو

تبدیل شدن تشک کشتی به رینگ بوکس در مسابقات روسیه + ویدئو

کشتی گیر سنگین وزن روس در حرکتی عجیب با مشت به حریف مغول خود حمله کرد.

به گزارش سادس و به نقل از راشاتودی،  آتساماز تبلوف کشتی گیر روسی پس از اینکه در مسابقه حریف را با مشت به زمین زد، از مسابقات اخراج شد.

تبلوف در مسابقات کشتی پادوبنی در مسکو در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف لخاگواگرل منختور مغولستانی رفت. در اواخر این مبارزه تبلوف ناگهان از کوره در رفت و با مشت به سمت کشتی گیر حریف حمله ور شد که یکی از این ضربات به صورت این کشتی گیر برخورد کرد و باعث شد او نقش بر زمین شود. 

میخائیل مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه تایید کرد که این فدراسیون مجازات سختی را برای این کشتی گیر ۲۲ ساله در نظر خواهد گرفت.

در این دوره از رقابت ها که کشتی گیران روسیه به منظور حفظ آمادگی برگزار کردند، در رقابت های کشتی آزاد وزن ۷۴ کیلوگرم زائوربک سیداکوف قهرمان بازی های توکیو قهرمان شد. او در مبارزه نهایی دیوید بایف را شکست داد.

همچنین عظمت توسکایف (۵۷ کیلوگرم)، عباس قاضی ماگومدوف (۶۱ کیلوگرم)، آلیک خادارتسف (۶۵ کیلوگرم)، ویکتور راسادین (۷۰ کیلوگرم)، ماگومدحبیب کادیماگومدوف (۷۹ کیلوگرم)، آرتور نایفونوف (۸۶کیلوگرم)، ماگومد قربانوف (۹۲ کیلوگرم)، احمد تاج‌الدینوف (۹۷ کیلوگرم) و زلیمخان خیزریف (۱۲۵ کیلوگرم) قهرمان شدند. 

همچنین در کشتی فرنگی رومن ولاسوف قهرمان دو دوره المپیک قهرمان شد. ولاسوف در مسابقات کشتی فرنگی در وزن ۷۷ کیلوگرم قهرمانی را به دست آورد. ولاسوف در فینال تیولیوبایف را شکست داد. همچنین پاول بلکین (وزن ۵۵ کیلوگرم)، دینسلام باماتوف (۶۰ کیلوگرم)، مینگیان سمنوف (۶۳ کیلوگرم)، اصلان ویسایتوف (۶۷ کیلوگرم)، سرگئی کوتوزوف (۷۲ کیلوگرم)، دانیلا کووالف (۸۲ کیلوگرم)، ایگور یاروشویچ (۸۷ کیلوگرم)، الکساندر گولووین (۹۷ کیلوگرم) و سرگئی سمنوف (۱۳۰ کیلوگرم) قهرمان شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *