آبراهام: قلب من در رم است ولی نمی‌دانم فصل بعد چه می‌شود

آبراهام: قلب من در رم است ولی نمی‌دانم فصل بعد چه می‌شود

تامی آبراهام تاکید کرد که عاشق رم است اما تایید نکرد که آیا فصل بعد هم در این تیم خواهد بود یا خیر.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم فوتبال رم در آخرین دیدار این فصل خود در لیگ ایتالیا توانست در زمین تورینو با ۳ گل به برتری برسد تا حضور خود را در فصل بعد لیگ اروپا قطعی کند. تامی آبراهام مهاجم انگلیسی در این دیدار دو بار برای تیمش گلزنی کرد تا فصل درخشان خود را به خوبی به پایان ببرد.

این نتیجه بدان معناست که رم فصل آینده در لیگ اروپا بازی خواهند کرد حتی اگر در فینال لیگ کنفرانس مقابل فاینورد در تیرانا پیروز نشوند.

تامی آبراهام با ۱۷ گل، بهترین گلزن انگلیسی در یک فصل سری آ شد و رکورد ۱۶ گلی را که گری هیچنز برای اینتر در فصل ۶۲-۱۹۶۱ ثبت کرده بود شکست. در تمام رقابت‌ها در این فصل مهاجم سابق چلسی در ۵۱ بازی ۲۶ بار موفق به گلزنی شده است. او تحت هدایت ژوزه مورینیو بیشترین پیشرفت را داشته است.

آبراهام بعد از این دیدار گفت: دوست داشتم سه گل بزنم و برای تیمم هت تریک کنم اما مهمترین چیز این است که بردیم. فصلی سخت و طولانی داشتیم. ما خوب کار کردیم، اکنون باید منتظر یک فینال باشیم و همه ما هیجان زده هستیم. همانطور که همیشه گفته ام از همان روز اول عاشق این باشگاه شدم و همیشه تا آنجا که ممکن است با گل ها و پاس گل هایم به تیم کمک خواهم کرد. سال خوبی برای من بود، امیدوارم بتوانم در آینده پیشرفت کنم و بتوانیم با یک جام فصل را به پایان برسانیم.

فینال لیگ کنفرانس اروپا عصر چهارشنبه در تیرانا برگزار می‌شود و رم به مصاف فاینورد خواهد رفت.

او در بخش پایانی صحبت های خود گفت:‌ این یک رویا برای هواداران رم است که قهرمان شویم. قهرمانی در این رقابت ها برای باشگاه بسیار مهم است. اکنون باید استراحت کنیم و به خوبی ریکاوری کنیم، بنابراین امیدوارم چهارشنبه شب جشن بگیریم.

از آبراهام پرسیده شد که آیا او همچنان در فصل آینده با پیراهن رم در سری آ خواهد بود یا به تیم هایی نظیر  آرسنال یا منچستریونایتد خواهد پیوست که او در پاسخ گفت: من عاشق این باشگاه هستم. آنها به من این فرصت را داده اند که خودم را نشان دهم، قلب من اینجاست. خواهیم دید که آینده چه خواهد شد اما قلب من اینجاست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *