پیمان اکبری: نمی‌دانم انگاپت به فینال می‌رسد یا نه/ دنبال انتقام نیستیم

پیمان اکبری: نمی‌دانم انگاپت به فینال می‌رسد یا نه/ دنبال انتقام نیستیم

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: در صورت صعود شهداب به فینال باشگاه‌های آسیا، دنبال گرفتن انتقام شکست فینال لیگ نیستیم.

به گزارش سادس، تیم والیبال پیکان با پیروزی مقابل تاراز قزاقستان در نیمه‌نهایی قهرمانی باشگاه‌های آسیا به فینال صعود کرد.

پیمان اکبری، سرمربی پیکان در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: به تیم قزااقستان بابت جنگندگی‌شان تبریک می‌گویم. خیلی هوشمندانه کار کردند، سه بازیکن اصلی‌شان را در مسابقات قبل بازی ندادند و امروز از آن‌ها استفاده کردند. ست اول فوق‌العاده خوب کار کردند با این که ما هم خوب بودیم اما قزاقستان برنده شد. خوشحالم از این که بازیکنانم خوب کار کردند. در مجموع بازی فوق‌العاده خوبی بود، انتظاراتم از بازیکنان برآورده شد و توانستیم به فینال برسیم. به طرفداران باشگاه و همه ایرانیان بابت صعود از این مرحله تبریک می‌گویم‌.

او افزود: منتظریم حریف در مرحله پایانی مشخص شود تا برنامه‌ای خوب در نظر بگیریم و بازی خوبی داشته باشیم.

اکبری در مورد احتمال صعود شهداب به فینال گفت: خوشحال می‌شویم تیم هم وطن‌مان به فینال برسد و اگر این اتفاق بیفتد یک فینال تمام ایرانی است. امیدوارم بازی خوبی از هر دو تیم شاهد باشیم که مردم لذت ببرند. تیم ما دنبال نتیجه عالی است.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت صعود شهداب به دنبال انتقام شکست در فینال لیگ هستید، گفت: این گونه بازی را برای ما حساس می‌کنید. ما دنبال انتقام لیگ نیستیم بلکه می‌خواهیم بهترین عملکرد تیمی خودمان را داشته باشیم. تیم ما در لیگ دوم بود اما شهداب قهرمان است و سه بازیکن درجه یک دارد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و خوش رنگ‌ترین مدل را بگیریم.

او در مورد حضور بازیکنان خارجی در این تورنمنت گفت: حضور بازیکنان سطح اول جهان در این تورنمنت اتفاق خوبی برای پیشرفت والیبال ماست. اگر پیکان و شهداب این کار را نمی‌کردند مسابقات تا این حد باکیفیت نبود. اکثر تیم‌های حاضر در این تورنمنت بازیکن خارجی دارند و شهداب و پیکان باعث و بانی این اتفاق بوده‌اند. برای رشد والیبال ایران خیلی خوب است. شاید بازیکنان جوان‌تر ما چند حرکت از بازیکنان خارجی و کسانی مثل معروف و موسوی ببینند که در رشد والیبال‌شان تاثیر داشته باشد.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که در صورت فینال ایرانی، بهتر نیست از داور ایرانی هم استفاده شود؟ گفت: در مورد داور ایرانی تصمیم گیرنده نیستیم. قطعا داوران ایرانی با وجود کمبود امکانات در طول سال‌های مختلف همیشه جزو خوب‌های آسیا هستند اما هر تصمیمی مسئولان برگزاری بگیرند، تابع هستیم.

اکبری در مورد مصدومیت انگاپت و احتمال حضور نداشتنش در فینال بیان کرد: از ناحیه آرنج دچار کشیدگی شده و هنوز وضعیتش را نمی‌دانیم.  پزشک باید او را ببیند و نظر بدهد تا اطلاعاتی در مورد این مصدومیت بدهیم. فعلا نمی‌توانیم بگویم در فینال بازی می‌کند یا نه باید ابتدا پزشک بررسی کند.

سرمربی پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا شما قول می‌دهید در زمان مربی‌گری‌تان در کسب مدال طلا دبل کنید؟ گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که مدالی خوشرنگ بگیریم و اگر طلا بگیریم آن را به روح حسین معدنی تقدیم می‌کنم.

اکبری در مورد جذب ستاره‌های والیبال در صورت صعود احتمالی به جام باشگاه‌های جهان گفت: خوشبختانه باشگاه پیکان تنها مدال باشگاه‌های جهان را دارد و قرعه به نام ما افتاد که برای اولین بار مدال بگیریم اما باشگاه‌های جهان سطح خیلی بالاتری دارد و حضور بازیکنان بستگی به زمان برگزاری مسابقات دارد. اگر زمان باشگاه‌های جهان به لیگ‌های خارجی بخورد، نمی‌توانیم آن‌ها را داشته باشیم و شاید مجبور شویم با بازیکنانی با سطح پایین تر کار کنیم. معروف، موسوی، انگاپت و نیمیر به تیم‌های خود برمی‌گردند. البته با شناختی که از پیکان و شهداب دارم هر دو دنبال این هستند که تیمی قوی داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *