فشار خوبی روی دروازه ذوب‌آهن وارد کردیم

فشار خوبی روی دروازه ذوب‌آهن وارد کردیم

سادس/اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: تا دقایق پایانی حساسیت بازی ادامه داشت و فشار خوبی روی دروازه حریف آوردیم، اما برنامه‌ریزی خوبی نداشتیم. 

بیان محمودی، پس از پیروزی ۳ امتیازی برابر ذوب آهن با نتیجه یک بر صفر، در نشست خبری پس از این دیدار، اظهار کرد: مسلما دربی بازی راحتی نیست و تا دقایق پایانی حساسیت خاصی دارد. در این بازی ذوب‌آهن نسبت به ما کمتر ریسک کرد. 

وی افزود: فشار خوبی روی دروازه ذوب‌آهن وارد کردیم، اما برنامه‌ریزی خوبی نداشتیم.

به گزارش سادس، سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به گل پیروزی‌بخش فاطمه پسندیده، توضیح داد: تک گل بازی را بازیکن جوانی ثبت کرد که اول فصل بسیار استرس داشت، اما از همان هفته اول به قدری خوب کار کرد که تقریبا در همه بازی‌ها حضور داشت.

محمودی ادامه داد: پسندیده کار تیمی خوبی دارد و همیشه پاس می‌دهد. پیش از این دیدار به او گفتم هر جا فکر می‌کنی درست است، شوت بزن و قطعا توانست یکی از گل‌های حساس زندگی‌اش را ثبت کند.

وی خاطر نشان کرد: نتایج خوبی گرفتیم و بر روی کاغذ شانس قهرمانی هم داریم، اما تیم‌های‌ مقابل یعنی بم و سیرجان به غیر از ذوب‌آهن، فکر کنم نمی‌توانند به ما کمکی در نتیجه کنند. 

فکر می‌کردم در این بازی گل بزنم

همچنین فاطمه پسندیده، زننده تک گل پیروزی‌بخش سپاهان، گفت: از ابتدا می‌دانستیم بازی حساسیت بالایی دارد. گرمای هوا زیاد بود و بازیکنان حریف توانستند با بازی خوبشان به تیم ما فشار آورند. از اعتماد کادر فنی و بازیکنان سپاسگزارم.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *