خودمان مانع پیشرفتمان می‌شویم

خودمان مانع پیشرفتمان می‌شویم

سادس/اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: در نیمه دوم تمرکز کافی نداشتیم و همین امر باعث شد نتیجه را واگذار کنیم. 

سمیه شهبازی پس از شکست یک بر صفر در شهرآورد بانوان اصفهان، در نشست خبری این دیدار، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی داشته باشیم. دربی همیشه حساسیت خاص خود را دارد. متاسفانه با مصدومان و محرومان زیادی به استقبال این بازی رفتیم و مجبور شدیم تغییراتی را ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: بازیکنانم واقعا جنگیدند و تا دقیقه ۸۵ دفاع خوب و یک پارچه‌ای داشتیم، اما در لحظه‌ای تمرکزمان را از دست داده و نتیجه بازی را واگذار کردیم. 

به گزارش سادس، سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن ادامه داد: در ابتدا تیم ناقص بسته شده و در برخی پست‌ها، بازیکن نداشتیم. به اجبار بازیکنی را در آن پست قرار دادیم و زمان برد که در آن پست خود را پیدا کرده و به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

شهبازی یاد آور شد: نتیجه بازی برایمان مهم بود، ولی از کار بازیکنانم راضی هستم. ۹۰ دقیقه جنگیدند، اما به هرحال فوتبال است. 

وی با اشاره به لغو پخش زنده این دیدار در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: متاسفانه خودمان، جلو پیشرفت خودمان را می‌گیریم. قوانین را خود ما وضع می‌کنیم. چه اشکالی دارد که گزارشگر یا فیلمبردار بازی آقا باشد. تجربه آقایان با خانم‌ها تاثیرگذار است و قرار بود که برای اولین بار این اتفاق بیفتد. اما این اتفاق از سوی سازمان لیگ منتفی شد. 

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اضافه کرد: هر چه فوتبال بانوان بیشتر دیده شود، مربیان و بازیکنان نیز به سمت پیشرفت می‌روند و به فوتبال کشور کمک می‌کنند. در حالی که سطح فوتبال بانوان هنوز مشخص نیست و باید به این پیشرفت کمک کنیم.

شهبازی درباره عملکرد تیمش در دو نیمه بازی، افزود:
در نیمه دوم دقایقی تمرکزمان را از دست دادیم. فوتبال بازی ۱۱ نفره است و همه افراد مانند زنجیره به یکدیگر متصل هستند.اگر یک نفر دچار نقصی شود، به طور خواه یا ناخواه بر تیم تاثیر می‌گذارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *