کلوپ: قهرمانی لیورپول ممکن است/ دلیلی ندارد با جرارد تصمیم بگیرم

کلوپ: قهرمانی لیورپول ممکن است/ دلیلی ندارد با جرارد تصمیم بگیرم

یورگن کلوپ گفته است که اگر جای پپ گواردیولا بود، رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر را تمام شده نمی دانست.

به گزارش سادس  و به نقل از ساکرنت، در چارچوب هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال ساوتهمپتون در ورزشگاه سنت مری میزبان لیورپول بود که این دیدار با برتری ۲ بر یک تیم کلوپ به پایان رسید. حالا در صورتی که لیورپول بتواند ولورهمپتون را در هفته پایانی رقابت‌ها شکست دهد و منچسترسیتی برابر استون ویلا امتیاز از دست دهد، تیم کلوپ به قهرمانی در لیگ می‌رسد. قهرمانی که به صورت دراماتیک رقم خواهد خورد.

کلوپ گفت: اگر جای پپ گواردیولا بودم، احساس نمی‌کردم که رقابت برای قهرمانی در لیگ تمام شده است. ابتدا باید بازی خود را ببریم. اینطور نیست که فکر کنیم ولورهمپتون به راحتی برابر ما شکست می‌خورد. آن‌ها نیز به دنبال ارائه فوتبال خود هستند و ما باید تمام تمرکز خودمان را روی این دیدار بگذاریم. 

کلوپ ۹ تغییر در تیمش ایجاد کرد و این تاکومی مینامینو بود که توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند و ماتیپ زننده گل دوم آن‌ها بود. 

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: در واقع، من از عملکرد تیمم در این دیدار بسیار خوشحالم و باید صادقانه بگویم شگفت زده شدم. حضور بازیکنان ذخیره در این دیدار مانند این است که فراری‌ها را در پارکینگ خانه خود دست نخورده داشته باشید و سپس آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید. خیلی از این بازیکنان که اغلب روی نیمکت هستند شایستگی زیادی برای بازی کردن دارند و مثلا واقعا جنایت است که مینامینو روی نیمکت است و بازی نمی‌کند. هر اتفاقی در این دیدار رخ دهد به خاطر این گروه فوق العاده و استثنایی است. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم. ما دو دیدار دیگر تا پایان فصل داریم و می‌خواهیم هر دو دیدار را با برتری به پایان ببریم. 

سرمربی آلمانی در ادامه گفت:‌ اگر کسی می‌خواهد ما قهرمان شویم، ابتدا باید برنده شویم و استون ویلا باید سیتی را متوقف کند. این امکان وجود دارد. محتمل نیست، اما ممکن است. همه ما می‌دانیم. ما هرگز تسلیم نشدیم. بازی با ولورهمپتون  آخرین بازی خانگی ما در این فصل است و قطعا جو فوق العاده خواهد بود. ما سعی خواهیم کرد از این شرایط استفاده کنیم. ما باید کار خود را انجام دهیم. فوتبال گاهی اوقات یک بازی دشوار است.  

کلوپ در پاسخ به این سوال که آیا با جرارد تماس خواهد گرفت، افزود: هیچ دلیلی برای صحبت با او وجود ندارد. همه ما می‌دانیم که ویلا می‌خواهد برنده شود زیرا استون ویلا برای اعتبار و برند خود می‌خواهد برنده شود، همین.

هفته پایانی لیگ جزیره از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است. منچسترسیتی باید در هفته پایانی برابر استون ویلا به میدان برود که استیون جرارد را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد.

محمد صلاح و ویرجیل فان دایک بازی با ساوتهمپتون را از دست دادند. این غیبت به این دلیل است که آن‌ها روز شنبه در جریان دیدار فینال جام حذفی انگلیس مقابل چلسی در ومبلی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شدند.

 انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *