ارتقاء تجهيزات ، تقويت روحيه سلحشوري و رزم ؛ اولويت يگان ويژه

فرمانده يگان هاي ويژه ناجادر بازديد از يگان ويژه پايتخت گفت : آمادگي ، ارتقاء تجهيزات و تقويت روحيه سلحشوري و رزم انفرداي از اولويت هاي يگان ويژه است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار”حسن کرمي”  با حضور در جمع کارکنان پليس ويژه پايتخت ، اظهار کرد: اولين چيزي که براي پليس در اين کشور اولويت دارد، پيروي از ولايت ، خودسازي و ارتقاء مهارت هاي علمي و عملي است.

وي ادامه داد : يگان ويژه در دوران دفاع مقدس و بعداز آن نيز در حفظ امنيت کشور و مقابله با اشرار خوش درخشيده و در زمان  فتنه با “بصيرت” و “آگاهي به موقع”  در صحنه حضور يافت و سربلند از آن خارج شد، يگان ويژه  همواره واحدي منظم ، منسجم و با انضباط بوده است.

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا بيان کرد : نيروي انساني سرمايه اصلي هرکشور است و وظيفه اي که بر عهده ماست مقابله با تهديدات دشمن ، حفظ و تقويت روحيه سلحشوري  و حرکت در مسير منويات ولايت فقيه است.

وي حمايت مردمي از نظام را يک موهبت الهي دانست و اضافه کرد : رژيم طاغوت قبل از انقلاب از هر لحاظ تجهيز بوده و از حمايت هاي سرويس اطلاعاتي ساواک و کشورهاي بيگانه نيز برخوردار بوده اما از حمايت و پشتيبانب مردمي برخوردار نبود و با اراده ملي سرنگون شد.
اين مقام ارشد انتظامي در ادامه با اشاره به خدمات شايسته فرمانده يگان ويژه پايتخت سرهنگ ” سعيد مطهري زاده ” تاکيد کرد: يگان ويژه تهران بزرگ از اولويت و حساسيت خاصي براي ما برخوردار بوده و با توجه به اينکه يگان ويژه ويترين پليس مي باشد در نظر است در آتي نزديک از هر حيث به تجهيز هرچه بهتر آن بپردازيم.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *