پیمان اکبری: همه دوست دارند به تیم کمک کنند/ بازیکنانم نباید عقب‌نشینی کنند

پیمان اکبری: همه دوست دارند به تیم کمک کنند/ بازیکنانم نباید عقب‌نشینی کنند

سرمربی تیم والیبال پیکان در مورد استفاده از بازیکنان ذخیره خود مقابل تیم تایلند گفت: بازیکنانی که بیرون بودند مثل معروف، انگاپت و موسوی با اینکه در المپیک بازی کرده‌اند اما همه این حس را داشتند که هر لحظه به تیم کمک کنند و این امتیاز خوبی برای تیم ماست.

به گزارش سادس، تیم والیبال پیکان تهران در سومین دیدار خود از جام باشگاه‌های آسیا مقابل ناخون راتچاسیمای تایلند با حساب سه بر یک به پیروزی رسید و به عنوان صدرنشین گروه A  به یک چهارم نهایی مسابقات صعود کرد.

پیمان اکبری، سرمربی پیکان در کنفرانس خبری بعد از این بازی گفت: امروز دو هدف داشتیم که به آنها رسیدیم. اول اینکه برنده بازی باشیم و دوم به بازیکنان اصلی استراحت بدهیم تا در مرحله گروهی خیلی به آنها فشار وارد نشود و انرژی‌شان را برای مراحل بعد ذخیره کنیم. بازیکنان ما در ست اول و دوم در حد انتظارم ظاهر نشدند. هر چند در ست اول برنده شدیم اما می‌توانستند با قدرت بیشتری ببرند. در ست سوم و چهارم مطابق با انتظار، برنامه‌هایمان را اجرا کردند و توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.  

او در مورد به کارگیری بازیکنان ذخیره مقابل نماینده تایلند بیان کرد: برخی از بازیکنان در دو مسابقه گذشته کمتر بازی کرده بودند و دوست داشتیم امروز به میدان بروند تا بتوانند در مراحل بعدی که مسابقات سخت‌تر می‌شود، در لحظات حساس به تیم کمک کنند.

اکبری با بیان اینکه تا پایان مسابقه به بازیکنانم اعتماد داشتم چون یکسال با آنها در لیگ کار کرده‌ام و شناخت خوبی دارم، ادامه داد: بازیکنان باتجربه تیم هم آنقدر حرفه‌ای و باشخصیت هستند که نیاز به کنترل کردن، ندارند. بازیکنانی که بیرون بودند مثل معروف، انگاپت و موسوی با اینکه در المپیک بازی کرده‌اند اما همه این حس را داشتند که هر لحظه به تیم کمک کنند. این امتیاز خوبی برای تیم ماست و از آنها تشکر می‌کنم که دوست داشتند به تیم کمک کنند اما من دوست داشتم حتی اگر تیم تحت فشار باشد، بازیکنان عقب نشینی نکنند و توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.  

او افزود: امروز با همان ترکیب لیگ بازی کردیم و تصمیمی بود که من برای بازیکنان گرفته بودم. گاهی من به عنوان مربی تاوانش را می‌دهم اما یک ست چیزی نیست و مطمئن بودم که تیم ما برنده می‌شود. باید به بازیکنان اصلی هم استراحت می‌دادم تا برای مراحل بعد انرژی داشته باشند.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *