مدیران پرهزینه و کم‌بازده برکنار شوند/ توزیع آب در گرگان عادلانه باشد

سادس/گلستان سرپرست فرمانداری گرگان گفت: ماندن مدیر پرهزینه و کم بازده در میز مسئولیت به صلاح مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

عیسی پایین‌محلی عصر امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان گرگان با اشاره به طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه ها اظهار کرد: برای ارز ترجیحی ۳۲۰ هزار میلیارد تومان پرداخت می شد که از این میزان ۳۰ درصد آن هم به کف جامعه نمی‌رسید و مابقی آن در دست کارتل های اقتصادی بود، از طرفی با وجود ارز ترجیحی باز هم هشت قلم کالای اساسی افزایش یافت.

وی با بیان اینکه استان گلستان فقیر ترین استان کشور بعد از سیستان و بلوچستان است، افزود: در حال حاضر گردش مالی استان گلستان ۴۰ هزار میلیارد تومان از این در حالی است که اگر این پروژه پتروشیمی به سرانجام می رسید و برای او ساخت آن کارشکنی نمی شد گردش مالی گلستان سالانه به ۸۰۰ هزار میلیارد تومان می رسید.

انتقاد از تعطیلی خودسرانه برخی نانوایی‌ها

سرپرست فرمانداری گرگان با بیان اینکه سیستم ما سیستم فشل و برنامه بدون برنامه است، تصریح کرد: امروز معاش مردم دچار مشکل شده و برای برون رفت از این مشکل باید نظارت ها بیشتر شود، متاسفانه نانوایی های بسته و کمبود مکان های پخت نان و گران شدن نان آزاد برای مردم مشکل‌ساز شده است.

پایین‌محلی با بیان اینکه ماندن مدیر و پرهزینه و کم بازده بر میز مسئولیت به مصلحت نظام و مردم نیست حتی اگر شخصی من باشد، تاکید کرد: هر یک از مدیران شهرستانی که قصد خروج از مرکز استان را دارند باید فرماندار و فرمانداری را در جریان این خروج قرار بدهند تا در مواقع نیاز به آنها دسترسی داشته باشیم.

وی همچنین به قطعی آب در برخی از مناطق گرگان اشاره کرد و گفت: در شهرستان گرگان تنش و مشکلاتی وجود دارد که باید مدیریت شود، یکی از این مسائل مسئله قطعی آب است. به طور قطع همه مردم گرگان حتی به اندازه کم باید از آب شرب برخوردار باشند نباید اینطور باشد که عده‌ای به راحتی آب مصرف کنند و عده‌ای دیگر در شرایط بی‌آبی قرار بگیرند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *