برکناری سرمربی تیم ملی جوانان بسکتبال/ شاید مربی خارجی!

برکناری سرمربی تیم ملی جوانان بسکتبال/ شاید مربی خارجی!

فدراسیون بسکتبال ایران در اقدامی عجیب سرمربی تیم ملی جوانان را نیز تغییر داد.

به گزارش سادس، در ادامه عزل و نصب‌های فدراسیون بسکتبال در زمنیه کارکنان، سرمربیان و … با تصمیم جواد داوری به عنوان رئیس، اکنون خبرهایی مبنی بر برکناری محمدرضا اسلامی سرمربی تیم ملی جوانان ۲۰۲۲ نیز منتشر شده است تا خانه تکانی در تیم‌های ملی به صورت کامل رخ دهد.

طبق اخبار موجود فدراسیون تصمیم دارد سیامک ویسی را به عنوان جایگزین محمدرضا اسلامی معرفی کند. ویسی که سابقه برعهده داشتن هدایت تیم ملی نوجوانان ۲۰۲۱ را در کارنامه دارد، در دوران ریاست طباطبایی از این سمت کنار گذاشته شد و جای خود را به بهرام رمضان داد.

محمدرضا اسلامی در گفت و گو با سادس خبر برکناری خود را تایید کرد، اما مشخص نیست که چرا فدراسیون بسکتبال تا این لحظه در این مورد اطلاع رسانی انجام نداده است. این تصمیم فدراسیون در حالی است که زمان چندانی برای شروع اردوهای تیم ملی جهت حضور در مسابقات پیش رو نمانده است.

اسلامی از مربیان با تجربه ایران در زمینه تیم‌های پایه و خصوصا رده جوانان است که مشخص نیست دلیل فدراسیون برای برکناری او در چنین زمان حساسی چه بوده است. تیم جوانان ایران باید مرداد امسال در مسابقات قهرمانی آسیا تهران شرکت کند.

پیش از این خبر طی روزهای گذشته سعید ارمغانی نیز به عنوان جانشین مصطفی هاشمی، سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران شد. شنیده می‌شود که قرار است همانند تیم بزرگسالان، یک دستیار خارجی در کادرفنی تیم جوانان نیز حضور داشته باشد که از اتفاقات قابل توجه در بحث مربیان تیم‌های ملی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *