بازیکنان تاریخ‌ساز تیم ملی حمایت شوند

 بازیکنان تاریخ‌ساز تیم ملی حمایت شوند

سادس/اصفهان دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان و ذوب‌آهن می‌گوید هیچ چیز در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و امیدوار است تیم باشگاهی‌اش به سکو برسد.

زهره کودایی در گفت‌وگو با سادس، پیش از دربی بانوان ذوب‌آهن و سپاهان درباره شرایط تیمش، اظهار کرد: در حال حاضر چهارم جدول هستیم و بعد از بازی با ملی‌پوشان و انصراف تیم بوشهر توانستیم یک هفته استراحت داشته باشیم. تلاشمان را می‌کنیم که رتبه خود در جدول را ارتقا دهیم ولی کار سختی داریم.

وی افزود: تیم‌های دیگر نیز هزینه کرده‌اند و برای نتیجه به میدان می‌آیند. بازی‌های حساسی با سپاهان، سیرجان، بم و سنندج در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی در برابر سپاهان ارائه دهیم.

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن، شانس قهرمانی را متعلق به بم و سیرجان دانست و گفت: در فوتبال هیچ‌چیز از قبل تعیین ‌شده نیست. شخصاً فکر می‌کنم بم و سیرجان که دو تیم صدر جدول هستند، بسیار به قهرمانی نزدیک هستند. این دو تیم با توجه به شرایط و بازیکنانی که در اختیار دارند و سبک بازی‌شان، شانس اول قهرمانی هستند. ما نیز تلاشمان را برای رسیدن به سکو می‌کنیم.

کودایی با اشاره به شرایط جسمانی و آمادگی خود، خاطرنشان کرد: در این مدت تمرینات خوبی داشتم و در بازی با ملی‌پوشان با توجه به سبک بودن بازی و با صلاحدید سرمربی استراحت کردم تا به بازی مقابل سپاهان برسم. امیدوارم در دربی با سپاهان بتوانیم فوتبال زیبایی را به نمایش بگذاریم.

وی از برگزار نشدن اردوهای تیم ملی گلایه کرد و افزود:پس از برگشت از جام ملت‌های آسیا، مسابقات لیگ را ادامه دادیم و تاکنون اردویی برگزار نشده است. تغییراتی در فدراسیون رخ داد و همین اتفاقات سبب شد هیچ اردویی برگزار نشود.

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن، تأکید کرد: با توجه به اینکه تیمی بودیم که برای اولین بار به جام ملت‌ها رفتیم، انتظار داشتم اردوها به طور منظم برگزار شده و تیم ملی قوی داشته باشیم.

کودایی ابراز امیدواری کرد: هرچه سریع‌تر باید به تیم ملی فوتبال بانوان توجه کنند زیرا این تیم و بازیکنانِ تاریخ‌ساز بسیار لیاقت دارند و نیازمند حمایت بیشتری هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *