خدمت رسانی سازمان تاکسیرانی تهران در نمایشگاه کتاب

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب ، اقدام هایی با هدف خدمت رسانی به مراجعه کنندگان به این نمایشگاه را در دستور کار قرار داده است.

به  گـزارش سادس، وحید سرلک ، معاون نظارت و امور مناطق سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در این زمینه افزود: خدمت رسانی به قشر کتابخوان و کتاب دوست، به صورت مداوم و در ساعات فعالیت نمایشگاه از طریق تاکسی های مستقر در حال انجام است و تا آخرین ساعات برپایی نمایشگاه کتاب ادامه می یابد.

وی افزود سازمان تاکسیرانی شهر تهران نظارت کاملی بر فعالیت های خودروهای تاکسی فعال در نمایشگاه دارد و بازدید کنندگان در صورت داشتن هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد می توانند به عوامل مستقر در خودروی گشت سازمان تاکسیرانی که به طور مستمر در محل استقرار تاکسی ها حضور دارد ، مراجعه و یا با شماره ۱۸۸۸ تماس حاصل کنند.

بنا براعلام روابـط عمومـی سـازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ، بر این اساس در ۳ روز ابتدایی برگزاری ، وفق نظر دست اندرکاران نمایشگاه کتاب ، 50 تاکسی در مجاورت درب شماره 15 نمایشگاه مستقر شدند که به دلیل فاصله مکان توقف تاکسی ها با محل نمایشگاه با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواجه نشد. در ادامه و از روز چهارم برگزاری نمایشگاه،  به پیشنهاد سازمان تاکسیرانی، محل استقرار تاکسی ها از مجاورت درب ۱۵ به داخل درب ۳ (روبروی خیابان شهید بهشتی ) منتقل شد که این اقدام استقبال بالای بازدیدکنندگان را در پی داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *