تصمیمات مدیریتی، عامل قعرنشینی شهرخودرو در لیگ برتر

تصمیمات مدیریتی، عامل قعرنشینی شهرخودرو در لیگ برتر

حسین بادامکی معتقد است تصمیمات اشتباه مدیران شهرخودرو باعث شده که این تیم به ورطه سقوط رود.

حسین بادامکی، پیشکسوت فوتبال مشهد در گفت‌وگو با سادس، در خصوص نتایج شهرخودرو در هفته‌های اخیر و کسب تنها ۲امتیاز از ۹ امتیاز ممکن در راه بقا، گفت: به نظر من شهرخودرو فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد. این تیم هم در مقابل گل‌گهر و هم در مقابل استقلال خیلی زیبا بازی کرد و حریفان این تیم انتظار چنین نمایشی را نداشتند اما به هر حال فشارهای موجود روی بازیکنان و ترس از شکست باعث شد تا این تیم نتواند برابر گل‌گهر، استقلال و پیکان به برتری برسد.

وی ادامه داد: شهرخودرو بازی‌های سختی از جمله دیدار با پرسپولیس و سپاهان دارد و این شانس تیم را برای بقا کم می‌کند اما باید امیدوار ماند. نمایش فنی شهرخودرو سبب شده تا ما بتوانیم حداقل به گرفتن امتیاز مقابل پرسپولیس و سپاهان امید داشته باشیم اما این نکته را می‌گویم اگر هم شهرخودرو سقوط کرد، مشکلات غیرفنی و مدیریتی این تیم تاثیرگذارتر از مشکلات فنی بود.

بادامکی در خصوص مشکلات مدیریتی باشگاه شهرخودرو عنوان کرد: من داخل تیم نیستم و شرایط را نمی‌دانم اما می‌دانم سیدعباسی و کادرش تمام تلاششان را کردند و یک سری تصمیم‌های مدیریتی اشتباه شهرخودرو را به ورطه سقوط رساند. وقتی از اواسط فصل تیم را از شهر و مردمش دور می‌کنند و به تهران می‌برند، چه انتظاری می‌توان داشت؟ امکاناتی که باید در اختیار این تیم قرار نگرفتند و فکر می‌کنند هر چیزی با تغییر محل تمرین و یا تغییر سرمربی حل می‌شود. با تصمیم‌هایی که مدیران شهرخودرو گرفتند، اکنون تیم کارش به اینجا کشیده شده و نمی‌توان با عملکرد هفته‌های اخیر شهرخودرو، این نتیجه‌گیری را به مسائل فنی ربط داد.

او در خصوص این که آیا در صورت سقوط شهرخودرو، این تیم هم سرنوشتی مانند پیام و ابومسلم خواهد داشت یا خیر، گفت: شهرخودرو اصلا شبیه پیام و ابومسلم نیست. این تیم خصوصی است و تصمیمات مدیران این باشگاه، شهرخودرو را با مردم مشهد غریبه کرد. پیام و ابومسلم تیم‌های مردمی‌تری بودند. مدیران شهرخودرو فکر کردند که مثل سال گذشته ماندن و ربه تک رقمی گرفتن راحت است و نمی‌دانستند کلی زحمت برای این تیم کشیده شده است. به هر حال این باشگاه خصوصی است و معلوم نیست در صورت سقوط مدیرانش چه تصمیمی برای آن خواهند گرفت و آیا اصلا می‌خواهند به تیمداری ادامه دهند یا خیر.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *