دادستان نظامی گلستان معرفی شد/ "امنیت" برند امروز جمهوری اسلامی

سادس/گلستان با حضور معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی استان گلستان برگزار شد.

مراسم تکریم و و معارفه دادستان نظامی استان گلستان امروز با حضور معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان استانی در گرگان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات محمدرضا محمودی قدردانی به عمل آمد و یزدان سالخورده به عنوان دادستان نظامی جدید استان گلستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان در این مراسم سال کرد نیروهای مسلح در پازل امنیتی کشور با اقتدار تمام پای کار انقلاب اسلامی خواهد ماند و امنیت خوبی در کشور حاکم است و برند امروز جمهوری اسلامی ایران است، خوشبختانه امروز در محیط پیچیده استان گلستان با وجود تنوع اقوام و مذاهب امنیت قابل قبولی حاکم است.

سردار محمد سعید فاضل دادگر با بیان اینکه امروز بسیاری از مشکلات ما زیر چتر امنیت گم شده و این مهم به دلیل حضور نیروهای مسلح است، تصریح کرد: نیروهای مسلح باید در دستگاه قضایی نیروهای مسلح و همچنین دستگاه قضایی، تحت حمایت و پشتیبانی قوی باشند و خوشبختانه این مهم تحقق یافته است.

دادگر به سیر نزولی جرایم در نیروهای مسلح اشاره کرد و یادآور شد: نیروهای مسلح به تبعیت از ولایت کمترین‌ میزان تخلفات و جرایم را دارند، امروز نیروهای مسلح با آموزش و اشتغال سربازان ورود کرده و این مهم مکمل بحث ملت سازی و شهروندسازی برای یک کشور است.

 فرمانده انتظامی گلستان، رفتارهای سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان را بی‌نظیر خواند و خاطرنشان کرد: همراهی و هماهنگی خوبی بین نیروی انتظامی و مجموعه قضایی گلستان وجود دارد.

وی متذکر شد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند افسران،  درجه داران و سربازان باید به لباس ایمان عمیق، شجاعت و دانش ملبث شوند، کار ما بسیار گسترده است و امروز به پدیده های اجتماعی متصل شدیم که کار ما را بسیار سخت کرده است.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *