معارفه فرمانده جدید یگان حفاظت شهرداری تهران

سرهنگ سید هادی موسوی در سمت شد.

به گزارش سادس، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در  شورای معاونین و مشاوران شهرداری تهران گفت: امید است با تعامل و همکاری بین دو دستگاه شهرداری تهران و فراجا فصل جدیدی گشوده شود تا به واسطه آن از ظرفیت ایجاد شده بین دو دستگاه بتوان به نحو احسن استفاده کرد.

شهردار تهران ادامه داد: ارتقاء جایگاه شهرداری تهران از یک نهاد خدماتی صِرف به یک نهاد خدمتگزار اجتماعی شرایطی را برای ما فراهم می‌کند که بر اساس همین شرایط مسئولیت‌هایی بر دوش ما خواهد گذاشت.

زاکانی تصریح کرد: هر آنچه که در تغییر و نگاه تحولی به مجموعه مدیریت شهری است نباید چیزی بجز افزایش خدمات، تحول و پیشرفت در تمام ابعاد جامعه باشد.

در ادامه این نشست سرهنگ سید هادی موسوی در سمت فرماندهی یگان حفاظت شهرداری تهران معارفه شد که از سوابق او میتوان به ریاست بازرسی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی اشاره کرد.

به موجب حکم شهردار پایتخت سرهنگ هادی موسوی به مدت ۳ سال «فرماندهی یگان حفاظت شهرداری تهران» و «مشاور شهردار در امور انتظامی، حفاظتی و مراقبتی» خواهد بود.

پیشتر سردار محمدکریم بیات، فرمانده یگان حفاظتی شهرداری تهران بود که در آذرماه سال ۱۴۰۰ به دلیل ابتلا به بیماری کرونا به دیار باقی شتافت.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *