سپاهان، بازی ۶ امتیازی را بُرد

سپاهان، بازی ۶ امتیازی را بُرد

سادس/اصفهان  یک کارشناس فوتبال پیروزی سپاهان برابر پرسپولیس را ۶ امتیازی دانست و گفت: خط دفاع سپاهان کاملاً هوشیار، سریع و خوب کار کرد. این برد رقابت برای نایب قهرمانی را حساس‌تر کرده و سپاهان با این پیروزی در حقیقت ۶ امتیازی، شانس رسیدن به سکوی دوم را افزایش داد.

حسین چرخابی در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به عملکرد خوب سپاهان در بازی برابر پرسپولیس، اظهار کرد: پس از برد استقلال و قطعی شدن قهرمانی‌شان، حساسیت بازی سپاهان و پرسپولیس دو چندان شد. در این دیدار سپاهان خوب حمله کرد، خوب گل زد و با دفاع خیلی خوب از اندوخته‌هایش مراقبت کرد.

وی تأکید کرد: اضافه شدن نورافکن به دفاع چپ، بار سرعتی خط دفاع سپاهان را دو برابر کرد. با اینکه با انتخاب گل‌محمدی بازیکنان سرعتی در ترکیب تهاجمی پرسپولیس بودند، اما زمانی نبود که به سپاهان فشار آورده و فورواردهای حریف با دروازه‌بان سپاهان تک به تک شوند. همین امر نشان داد که خط دفاع سپاهان کاملاً هوشیار، سریع و خوب کار کرده است.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: با اینکه گل‌محمدی بازیکنان سرعتی را در موقعیت تهاجم قرار داده بود، اما اصلاً فوروارد حریف با دروازه‌بان سپاهان تک به تک نشد. وقتی سپاهان صاحب توپ می‌شد، دستورالعمل سرعت دادن به بازی را پیاده می‌کرد که پرسپولیس را کلافه کرده بود. تا جایی که مجبور به تغییر در خط حمله شدند که البته تأثیر چندانی نداشت.

وی با تأیید استراتژی سرمربی سپاهان در خط دفاع، تصریح کرد: نویدکیا در بازی دیروز، به موقع خط دفاعی را به زمین خود آورده و ضمن مراقبت از دروازه، ضد حمله‌های سریع و غافلگیرکننده‌ای به تیم بازِ پرسپولیس زد و حتی با اختلاف گل بیشتر می‌توانستند بازی را ببرند. 

این پیشکسوت فوتبال یادآور شد: نتیجه دیشب سپاهان برابر پرسپولیس، رقابت برای نایب قهرمانی را حساس‌تر کرد و بازی‌های پیش رو هر دوتیم تا حد زیادی تعیین‌کننده خواهد بود. سپاهان با این پیروزی در حقیقت ۶ امتیازی، شانس رسیدن به سکو دوم را افزایش داد.

چرخابی افزود: سپاهان توانست در تمام مراحل بازی از گرفتن توپ و شروع حمله تا تدارک دفاع و شروع مجدد را به خوبی پیاده‌سازی کرد و تنها در مرحله دفاع از ضربات ایستگاهی موفق نبوده و تک گل پرسپولیس در همان اشتباهات به دروازه سپاهان نشست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *