پیرایقرچمن: بیشتر از احسان حدادی در پرتاب دیسک مدال دارم

پیرایقرچمن: بیشتر از احسان حدادی در پرتاب دیسک مدال دارم

پرتابگر ناشنوا پس از کسب مدال طلای بازیهای المپیک در دیسک، گفت: در شرایطی به مدال طلا بازیهای المپیک در پرتاب دیسک دست پیدا کردم که هوا طوفانی بود و باران شدیدی می بارید.

به‌گزارش خبرنگار اعزامی سادس به برزیل، سجاد پیرایقرچمن در ارزیابی از سطح مسابقات دوومیدانی بازیهای المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان، اظهار کرد: در این مسابقات ۱۶ تیم در مرحله مقدماتی و ۱۲ تیم در فینال مسابقات پرتاب دیسک حضور داشتند که من زیر باران شدید و هوای طوفانی با ثبت رکورد ۵۴ متر و ۸۲ سانتی متر توانستم به مدال طلا دست پیدا کنم.

وی گفت: سطح مسابقات در این دوره از بازیهای المپیک بسیار سنگین و تمام ورزشکاران با آمادگی بالایی شرکت کرده بودند، اما با این وجود به سختی جنگیدم تا مدال طلا را از دست ندهم.
این پرتابگر ناشنوا در پاسخ به این پرسش که چقدر از نظر روانی آماده شرکت در بازیهای المپیک بودید، گفت: با توجه به این که مربی‌ام اطلاع داشت در این فصل از سال آب و هوای برزیل بارانی و سرد است، سعی کرد شرایطی را برای من فراهم کند که تمرینات خود را در هوای بارانی و زمین خیس پیگیری و خود را در هر شرایطی برای المپیک آماده کنم. به همین دلیل از نظر روانی کاملا آماده شرکت در مسابقات بودم.
وی گفت: طلای امروز خود را مدیون زحمات مربی ام می دانم،  خوشحالم که با حمایت های او دو دوره است که به مدال طلای پرتاب دیسک دست پیدا می کنم.

این‌پرتابگر ناشنوا یکی از برنامه های خود را شرکت در بازیهای آسیایی افراد شنوا عنوان کرد و افزود: سعی داشتم با ثبت رکورد بالا در المپیک برزیل، خود را برای بازیهای آسیایی هانگژو چین آماده کنم که متاسفانه این رقابتها به دلیل کرونا به تعویق افتاد، البته اگر بخواهم در مسابقات افراد شنوا شرکت کنم نیاز به حمایت ویژه از سوی مسئولان دارم.
وی در پایان افزود: در حال حاضر تعداد مدال های من در پرتاب دیسک با وجود آسیب دیدگی، بیشتر از احسان حدادی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *