مهاجری: کسانی را که نگذاشتند هواداران نفت به ورزشگاه بیایند نمی‌بخشم!

مهاجری: کسانی را که نگذاشتند هواداران نفت به ورزشگاه بیایند نمی‌بخشم!

سادس/خوزستان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در بازی با نساجی سه بار تغییر سیستم دادیم تا در نهایت به گل تساوی رسیدیم.

رضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی امشب با نساجی که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهارکرد: خدا را شاکرم در یک روز سخت، بازی بخیر گذشت و در دقیقه ۹۲ بازی به گل تساوی رسیدیم. از همه مهمتر لطف خدا بود که به دل بازیکنانم و تماشاگران مان نگاه کرد و روح تسلیم نشدنی بازیکنان نفت را با ذره ذره وجودم لمس کردم.

به گزارش سادس، وی بیان کرد: خدا را شکر می کنم در روزی که بازی می توانست یک بر صفر تمام شود، بازی با تساوی تمام شود. ما از دقیقه دو سه بازی صاحب موقعیت شدیم و بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در ۲۰ دقیقه اول نیز سه چهار موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم و البته فوتبال است و به خاطر استرسی است که به بازیکنانم وارد می شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در نیمه دوم تمام داشته های فنی مان را وارد زمین کردیم. سه بار تغییر سیستم دادیم تا در نهایت جواب گرفتیم و به گل تساوی رسیدیم. در روزی که حریفان مان عقب ماندند به یک امتیاز رسیدیم. باتوجه به این که با تیم پشت سری مان سه امتیاز فاصله داریم و همچنین باتوجه به بازی های رو دررویی که داریم می توانیم با اعتماد به نفس بهتری در بازی های آینده بازی کنیم. در روزی که همه رقبای ما عقب افتاده اند اما جنگ ما با فجر و شهر خودرو ادامه دارد.

وی عنوان کرد: از تیم نساجی تشکر می کنم معنای بازی جوانمردانه را نشان دادند.

مهاجری در ادامه با گله مندی ار مسئولان شهری و استانی، گفت: من کمتر گلایه می کنم و همیشه دوست داشته ام سرم در کار خودم باشد ولی مسئولان شهری هیچ اهمیتی برای این نتیجه قائل نیستند. باید بگویم هیچ اهمیتی برای این بازی از سوی مسئولان شهری و استانی ما وجود نداشت. من شور تماشاگر را حس کردم و تماشاگر تیم را بیدار و زنده می‌کند؛ از دقیقه یک تا ۹۰ تیم را در هر شرایطی تشویق می‌کند اما امروز بی‌دلیل آن ها را در ورزشگاه خانگی نداشتیم. من مردمی شریف‌تر از مردم مسجدسلیمان ندیدم. شاید این صحبت‌ها برای من تبعات داشته باشد ولی داشته باشد. من کشور و نظام جمهوری اسلامی را دوست دارم و زمان جنگ نیز دین خود را به مملکت ادا کردم. 

وی با بیان این که انتقاد من نسبت به افرادی است که این مملکت را دوست ندارند، ادامه داد: فلسفه فوتبال چیست و آیا هنوز مدیران و مسئولان ما نمی‌دانند فوتبال برای چه چیزی است؟ فوتبال برای من نیست. شغل بازیکن و مربی است. ما در شعارزدگی مانده‌ایم. امروز نشان دادیم ارزشی برای هوادار فوتبال قائل نیستیم. با یزدی مدیرعامل باشگاه، حسن پور سرپرست تیم، معاون استاندار و فرماندار شهرستان صحبت کردم و حتی تا جایی که توان داشتم برای حضور هواداران در ورزشگاه تلاش کردم و گفتم اگر خون از دماغ کسی آمد، من را محروم کنید.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: چرا با دست خود برای شهرمان این کارها را می‌کنیم. مگر می‌شود در تهران بنشینند و برای نفت مسجدسلیمان تصمیم بگیرند. چرا باید بدون تماشاگر باشد؟ فلسفه فوتبال برای تماشاگر است. تمام دنیا از تماشاگر، از نظر اقتصادی، فرهنگی و ورزشی استفاده می‌کند اما خودمان آن ها را پس می زنیم. به واسطه تماشاگر فوتبال می‌توانیم خیلی از مسائل را در جامعه جمع کنیم ولی متاسفانه مدیران و مسئولان ما بعد فرهنگی تماشاگران را گم کرده‌اند و این درد ما است.

وی بیان کرد: در روزی که سخت ترین و مهم ترین بازی نفت بود و می توانستیم با پیروزی در آن، قدم بلندی برداریم، ما را از حضور هواداران مان محروم کردند. به خاطر این محرومیت آن ها را نمی بخشم. به مدیرعامل باشگاه گفتم به چه دلیل باید حرص و جوش بخوریم. یک جای سالم در بدن ما نمانده است اما مربیگری‌ شغل من است و به آن علاقه دارم. به نظرم امروز به مردم مسجدسلیمان و تیم نفت ظلم شد. امیدوارم این تیم در لیگ برتر بماند که ان‌شاءالله هم می‌ماند. اگر هم تیم نماند نباید من و بازیکنان جوابگو باشیم و باید افراد دیگر باید پاسخگو باشند. امشب خدا ما را بغل کرد و اجازه نداد شرمنده خانواده‌ها و مردم مسجدسلیمان باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *