تلاش آزادکاران ناشنوا برای کسب عنوان قهرمانی در المپیک برزیل

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان پس از راهیابی چهار کشتی گیر به مرحله فینال گفت: هر چند برای کسب مدال طلا کار سختی در فینال داریم، اما سعی داریم جایگاه قهرمانی را در المپیک به راحتی از دست ندهیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی سادس به برزیل، رضا لایق در ارزیابی از سطح مسابقات کشتی آزاد ناشنوایان در المپیک برزیل، اظهار کرد: سطح این دوره از مسابقات المپیک با توجه به حضور تیم‌هایی همچون قزاقستان، ترکیه، اوکراین، ارمنستان، مغولستان و هند بالا است و برای کسب مدال باید رقابت سختی با حریفان المپیکی و هم با داوران مسابقه داشته باشیم.
وی گفت: قبل از شرکت در المپیک پیش بینی حضور شش کشتی گیر در مرحله فینال را داشتیم که متاسفانه در وزن ۷۴ کیلوگرم، حسین نوری و محسن منوچهری در وزن ۹۲ کیلوگرم به دلیل آسیب دیدگی المپیک را از دست دادند.
وی در ارزیابی از عملکرد سایر کشتی گیران در المپیک، افزود: سایر کشتی گیران نیز نسبت به حریفان خود کشتی های خوبی را به نمایش گذاشتند و عملکرد آنها راضی کننده بود. امیدوارم در فینال نیز خوب ظاهر شوند؛ هر چند با توجه به حضور کشتی گیران قزاقستانی، برای کسب طلا کار سختی را در فینال خواهیم داشت.

لایق در پایان گفت: با توجه به قهرمانی تیم کشتی فرنگی در المپیک ناشنوایان یقین داریم که مسئولین برگزاری شرایطی را فراهم خواهند کرد که مانع قهرمانی تیم کشتی آزاد ایران در المپیک شود؛ بنابراین باید کشتی گیران ما در فینال به گونه ای رقابت کنند که مدال طلا را به راحتی از دست ندهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *