سپاهان، ملی‌پوشان را گل باران کرد 

سپاهان، ملی‌پوشان را گل باران کرد 

سادس/اصفهان هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با برتری ۱۷ بر یک سپاهان اصفهان برابر ملی‌پوشان شهرکرد به پایان رسید.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و ملی پوشان شهرکرد در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان از ساعت ۱۷ عصر امروز (جمعه، ۲۳ اردیبهشت) در ورزشگاه صفائیه اصفهان برگزار شد که با نتیجه ۱۷ بر یک به سود طلایی پوشان به پایان رسید.

بیان محمودی بازی را با ترکیب الهام عبدالرحمانی، فاطمه پسندیده، کوثر عنبری، سارا ظهرابی نیا، کوثر کمالی، شقایق روزبهان، فاطمه عادلی، مریم رهیده، هاجر دباغی فاطمه براتی و ثنا صادقی آغاز کرد و در سمت دیگر سرمربی ملی پوشان شهرکرد زهرا عالیپور، نیلوفر کلاه کج،بهاره علیمردانی، فاطمه حیدری، معصومه توکلی، زهرا خداوردی، ناهید عسکری، یاسمن قائدی، زهرا میرزایی و مریم آیتی را به میدان فرستاد.

به گزارش سادس، در نیمه نخست بازی ملی‌پوشان بازی را بهتر شروع کرده و اولین گل بازی را حیدری در دقیقه ۵ برای شهرکرد به ثمر رساند. پس از ۵ دقیقه سپاهانی‌ها به خود آمده و روزبهان گل تساوی را ثبت کرد.

گل دوم، سوم و چهارم سپاهان را دباغی با فاصله دو دقیقه‌ای در دقایق ۲۲، ۲۴ و ۲۶ در دروازه شهرکرد نشاند و هتریک کرد. اما برای گل پنجم باز هم نوبت به روزبهان رسید تا در دقیقه ۲۷ دروازه ملی‌پوشان را باز کند.

دباغی که تازه موتور گلزنی‌اش گرم شده بود برای بار ششم دروازه مهمان را باز کرد.

دو دقیقه وقت اضافی نیمه نخست هم جلوی گلزنی سپاهان را نگرفت و با نتیجه ۹بر یک دو تیم راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم هم برتری چشمگیر سپاهان ادامه داشت و در نهایت بازی با نتیجه ۱۷ بر یک به سود سپاهان مدعی به پایان رسید.

به این ترتیب زردپوشان سپاهان بازی را با اختلاف ۱۶ گل به پایان رساندند تا با اعتماد به‌نفس بالا به مصاف ذوب‌آهن در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر بانوان بروند. 

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *