رکوردهای خوبی ثبت شد/نفرات برتر به رقابت‌های بین‌المللی اعزام می‌شوند

رکوردهای خوبی ثبت شد/نفرات برتر به رقابت‌های بین‌المللی اعزام می‌شوند

سادس/لرستان رئیس هیات دوومیدانی لرستان گفت: نفرات برتر مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی به رقابت‌های بین‌المللی اعزام می‌شوند.

سیاوش سپهوند در حاشیه مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور که به میزبانی خرم‌آباد در حال برگزاریست، اظهار کرد: این مسابقات با شرکت ۲۵۰ ورزشکار از سراسر کشور در مجموعه‌های ورزشی تختی و شهید سبزی پرور خرم آباد در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در ماده‌های مختلف در حال برگزاریست، بیان کرد: در روز اول این بازی‌ها رکوردهای بسیار خوبی ثبت شد و امیدواریم فردا نیز شاهد این رکوردزنی‌ها باشیم.

سپهوند با بیان اینکه امکانات لرستان برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر این مسابقات بسیج شده است، اظهار کرد: این مسابقات در رنکینگ(درجه بندی) فدراسیون جهانی بسیار با اهمیت است و رتبه ۱۰۰ را دارد.

رئیس هیات دوومیدانی لرستان اضافه کرد: نفرات برتر مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور تا قبل از آغاز بازی‌های آسیایی به رقابت‌های بین‌المللی نیز اعزام می‌شوند.

وی افزود: استعدادهای بسیار خوبی در این رقابت‌ها حضور دارند که می‌توانند پشتوانه‌های بسیار قوی برای تیم ملی باشند.

سپهوند در خصوص تیم لرستان نیز گفت: ۱۶ ورزشکار لرستانی نیز در قالب ۲ تیم در این رقابت‌ها حضور دارند و با توجه به جوان‌گرایی انجام شده مدعی قهرمانی نیز به شمار می‌آیند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *