امامی: نذر کرده بودم طلا بگیرم و مدالم را به فرزند شهید صدرزاده اهدا کنم

امامی: نذر کرده بودم طلا بگیرم و مدالم را به فرزند شهید صدرزاده اهدا کنم

دارنده مدال‌های برنز جهان و طلای آسیا گفت: قبل از رقابت‌های آسیایی نذر کردم برای کسب مدال طلا و حل مشکم، مدالم را به خانواده شهید صدرزاده تقدیم کنم.

یونس امامی در گفت‌وگو با سادس، درباره اهدای مدال طلای آسیا به فرزند شهید مصطفی صدرزاده، اظهار کرد: قبل از رقابت‌های آسیایی بر سر مزار شهید گمنام فدراسیون کشتی نذر کردم اگر به طلای آسیا برسم و از سوی دیگر مشکلی که دارم حل شود، مدال طلای خود را به خانواده این شهید عزیز تقدیم کنم. در این‌باره با رییس فدراسیون کشتی و مربیان نیز صحبت کردم که با استقبال آن‌ها مواجه شد و خدا را شکر توانستم با کسب مدال طلای آسیا، این مدال را در مراسمی به فرزند این شهید بزرگوار تقدیم کنم.

آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های برنز جهان و طلای آسیا، در ادامه درباره شرایط خود در اردوی تیم ملی، گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و تمریناتم را زیر نظر کادر فنی تیم ملی دنبال می‌کنم. در حال حاضر نفراتی که در رقابت‌های جهانی نروژ به مدال طلا رسیدند، به همراه من و عموزاد که در رقابت‌های قهرمانی کشور و آسیایی قهرمان شدیم، در اردو حضور داریم.

وی افزود: برای حضور در مسابقات پیش‌رو و هر رویدادی که کادر فنی تیم ملی صلاح بداند، آماده مبارزه هستم و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را در تیم ملی داشته باشم. امیدوارم در نهایت با کسب نتایج لازم، بتوانم برای کشتی ایران افتخارآفرینی کنم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *