رضایی: این دوره امیدوار به ارتقاء جایگاه کشتی هستیم

رضایی: این دوره امیدوار به ارتقاء جایگاه کشتی هستیم

رئیس انجمن‌ کشتی ناشنوایان گفت: تمام‌ تلاش بر این است که بهترین عملکرد را در المپیک داشته باشیم و جایگاه خود را ارتقاء ببخشیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی سادس به برزیل، علیرضا رضایی در ارزیابی از وضعیت کشتی گیران برای شرکت در المپیک ناشنوایان، اظهار کرد: هر ۸ وزن شرکت کننده در کشتی آزاد و فرنگی لیاقت کسب بهترین نتیحه را دارند و شانس مدال هستند.

وی از اکراین، ترکیه، کوبا، هند و قزاقستان به عنوان‌ بهترین حریفان کشتی گیران در این دوره از رقابت‌ها عنوان کرد و افزود: برای کسب مدال در آزاد و فرنگی کار سختی داریم اما شرایط در آزاد به اعتقاد من برای کسب مدال بهتر از فر نگی است.

رئیس انجمن کشتی ناشنوایان پیرامون این پرسش که در چه وزنهایی امید به کسب مدال داریم، افزود: در فرنگی کشتی گیران سبک وزن شانس زیادی برای کسب مدال دارند، اما در آزاد شرایط مدال آوری یکسان است.

وی خاطرنشان کرد: ترکیه، قزاقستان و اکراین با کشتی گیران خوبی در این دوره از بازیهای المپیک با کشتی گیران خوب شرکت کرده‌اند.

رضایی پیرامون این پرسش که آیا از نظر اجرای قوانین کشتی ناشنوایان با افراد شنوا متفاوت است، تصریح کرد: از نظر قوانین هیچ فرقی بین کشتی شنوا و ناشنوا وجود ندارد و زیر نظر اتحادیه جهانی و با نظارت کامل آنها این مسابقات برگزار می‌شود.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که پیش بینی کسب چند مدال را در این دوره از بازی‌ها را دارید، گفت: با توجه به حضور کشتی‌گیران مطرح در این دوره، پیش بینی کار سختی است، دوره قبل در آزاد ما موفق به کسب ۳ مدال برنز، ۲ طلا و یک نقره شدیم و در فرنگی تنها ۴ برنز کسب کردیم، این دوره امیدواریم به جایگاه بهتری دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *