تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش سادس، روح الله متفکرآزاد در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

عباس مقتدایی و ۴۸ نماینده دیگر به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تدبیر و اقدام لازم برای تسهیل نقل و انتقالات فرهنگیان. به رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و وزیر راه و شهرسازی: ضرورت رفع موانع ایجاد شده برای خرید بلیط هواپیما به کشور سوریه.

منصور علی زارعی، نماینده ساری به همراه جلال محمودزاده و علی اکبر علیزاده برمی به رئیس جمهور: لزوم اقدام موثر در ساماندهی سواحل دریا بعد از آزادسازی. به وزیر صنعت، معدن و تجارت: چه کسی مسئول تنظیم بازار و گرانی است؟ به وزیر  نیرو: لزوم توقف احداث سد فینسک. به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت رسیدگی به بی‌ثباتی در تأمین نهاده‌های دام و طیور.

البرز حسینی به رئیس جمهور و وزیر علوم: ضرورت تهیه خوابگاه‌های دانشجویی مجردی و متأهلی به منظور حمایت از قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده با توجه به حضوری شدن آموزش دانشجویان. به وزیر راه و شهرسازی:‌ ضرورت شفافیت در بازار اجاره مسکن و نرخ‌گذاری مناسب در فصل جاجایی مستأجران.

ملک فاضلی به وزیر نفت و اقتصاد: لزوم تسریع در گازرسانی به حوزه انتخابیه. جلوگیری از تحمیل هزینه مصرف اجباری برق به مردم و لزوم تسریع در رسمی شدن گمرکی کوهک و راه اندازی بازارچه های مرزی در حوزه انتخابیه.

علی علیزاده، نمایند مراغه به وزیر راه و شهرسازی:‌ لزوم رسیدگی به افزایش تعرفه نظام مهندسی.

احمد راستینه به وزیر ارتباطات: لزوم اجرای تعهدات شرکت مخابرات ایران در خصوص حقوق، مزایا و بیمه بازنشستگی کارکنان و بازنشستگان.

جعفر راستی و ۴۸ نماینده به وزیر نفت: لزوم تعیین تکلیف وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی وزارت نفت.

سیدناصر حسینی پور و ۵۲ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت اخذ تدابیر لازم جهت حفاظت از درختان بلوط در پی طغیان آفات برگ‌خوار و جوانه‌خوار و جلوگیری از نابودی جنگل‌های زاگرس.

تذکر علیرضا پاک فطرت به وزیر کشور: لزوم ساماندهی اتباع خارجی بدون هویت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *