منصوریان: گله من و نکونام تمام شد/ داوران بی سیم ندارند و این قدر بدبختیم!

منصوریان: گله من و نکونام تمام شد/ داوران بی سیم ندارند و این قدر بدبختیم!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از داور دربی خوزستان انتقاد کرد.

به گزارش سادس، علیرضا منصوریان در نشست خبری دربی فوتبال خوزستان، پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد، اظهار کرد: بازی بسیار خوب و با کیفیتی بود و می‌توانست یک گل بیشتر داشته باشد که روی اتفاق یک گل به خودی دریافت کردیم. فولاد در بخش اعظمی از بازی مالکانه‌تر از ما بود و فکر می‌کنم بار فنی بازی خیلی بالا بود.

وی با گله مندی از تارخ داوری این دیدار، ادامه داد: امروز، روز خوب او نبود. زمانی هم که فوتبال بازی می‌کردیم در هر ۱۰ تا ۳۰ بازی در یک دیدار خوب نبودیم. او تمام ۵۰ – ۵۰ را به فولاد می‌داد. دقیقه ۹۴ روی امید خالدی خطا کردند اما داور دستور به ادامه بازی داد. گلی که خوردیم را دوست دارم فوتبال برتر یا شب‌های فوتبالی نشان دهند، قبل از آن روی امیری بازیکن ما خطا کردند که ادامه بازی داده شد و همان توپ وارد دروازه ما شد. من به داور می‌گویم، می‌گوید از شما بعید است. داور ضعیف بود. او همیشه خوب داوری می‌کند و شاید ما خوش شانس نیستیم. توقع هم نداریم ۵۰ – ۵۰ را به ما بدهد اما توقع ما انجام کار درست است. 

وی افزود: داور می‌توانست ۲ کارت دیگر به فولاد بدهد که کارت نداد. به هر حال داور خوب نبود، البته کمک‌های آقای تارخ هم خوب بودند و داور چهارم هم خوب کمک کرد اما کمک‌ها از راه دور بود که برای فوتبال ما فاجعه است که داوران بی سیم ندارند و باید با اشاره با داور حرف بزند و ما این قدر بدبختیم. ما از بهترین فوتبال‌های آسیا را داریم و نباید شرایط به این صورت باشد. امروز خجالت کشیدیم وقتی دیدم تیم داوری برای خود ادوات آورده که کار هم نمی‌کرد. آقای تارخ روزهای خوب هم داشته و البته روز خوبش هم با ما یار نبود. در صحنه‌ای توپ بازیکن ما به دست کولیبالی خورد و با دستش توپ را هدایت کرد. داور زاویه ایستادنش هم بد بود و کمک داور هم نمی‌توانست ببیند. به هر حال خیلی ایراد دایم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: باید مسیر تلاش‌مان را ادامه دهیم. یک روز هم باید اجازه حضور هواداران آبادانی را بدهند و فشار این جمعیت، بازی را برای ما می‌گرداند. ما همه‌اش در استادیوم خالی بازی می‌کنیم. الان یک پسر بچه به من گفت تو مقصری که هواداران نمی‌آیند و اصلا هم نتوانستیم او را توجیه کنیم که ما مقصر نیستیم. خواهش می‌کنم مسئولان استانی و شهری این شانس را به هواداران ما بدهند که به ورزشگاه بیایند. فصل دارد تمام می‌شود. بگذارید لذت ببرند. اگر خودم علاقه مردم را نمی‌دیدم، فکر می‌کردم نفرات قبل از من دروغ می‌گویند. این جا مثل برزیل است و لذت شان فقط فوتبال است و شرمنده آن‌ها هستیم و عذرخواهی می‌کنیم. امروز هم بخت با ما یار نبود در حالی که حتی اواخر بازی می‌توانستیم به گل برسیم.

وی عنوان کرد: به بازیکنانم گفته‌ام که چک نخوردید بعد مثل بوکسورها شروع کنید به زدن و باید مثل بازی با پرسپولیس تشنه و گرسنه وارد زمین شوید و ما با آن شدت بازی با تیم‌هایی از جمله پرسپولیس و تراکتور نبودیم. بالانس روحی ما با فولاد هم برابر نبود. همیشه گفته‌ام چک اول را بزنید برنده‌تر هستید تا بعد چک بزنید و شاید بخت با شما یار نبود. باید این عیب‌مان را رفع کنیم و ما بعد از گل از خواب پریدیم و چقدر هم خوب بازی کردیم. تیمی که تعداد بازیکن جوانش زیاد است، این اتفاقات می‌افتد که یک بازیکن بزرگی مثل نورافکن تولید شود. در استقلال صبر کردیم و نورافکن حالا بهترین بازیکن تیم ملی است.

منصوریان گفت: برای تیم‌هایی مثل نورافکن تا زمانی که بودجه به اندازه کافی نباشد، نمی‌توان با تمام قوا وارد زمین شد و باید داشته‌ها را پرورش داد. پرورش هم که داده می‌شوند ماهیگیرهای بزرگ آن‌ها را صید می‌کنند. این جا مثل گنج است و بازیکنان ما صید می‌شوند.

وی درباره اتفاقات بعد از بازی هم، عنوان کرد: اتفاق است دیگر؛ تونل آبادان کمی تنگ‌تر است و چهار نفر که داد نمی‌زنند هم صدا می‌پیچد و چیزی نبود. گله‌ای بین من و جواد نکونام بود که تمام شد. نکته خنده دار این است در حالی که همه در تونل به هم می‌گفتند بفرمایید یک بار بحث شد. ما هم از باخت عصبانی بودیم. کعبی و هاشمی نسب هم رفیق‌مان هستند و اتفاق خاصی نبود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به سوالی که بعد از برد مقابل پرسپولیس تیم نفت افت کرده است، گفت: نمی‌توانم بگویم بازیکنانم اشباع شدند. خیلی فاکتورها در این روند رو به جلو تاثیر دارند. تیم ما ۵۰ درصد پول گرفته و می‌خواهیم برای کل مجموعه ۴۵ میلیارد تومان خرج کنیم. من اگر کار دولتی انجام می‌دادم، من را بیرون می‌کردند زیرا طاقت ندارم ببینم این شهر این قدر اذیت می‌شود. سعید محمد ۳۰ میلیارد تومان به ما بودجه داده است و آمده‌ایم در آبادان از روند کار غلط املایی می‌گیرند و جالب است آبادنی هم هستند. بهانه می‌آورند و مبلغ را به ۱۵ میلیارد تومان رساندند و بعد هم با کسورات ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد. اصلا ندهید. آن‌هایی که درد آبادان را نمی دانند ۲۰ روز با هزینه بیایند و در این شهر زندگی و ببینند که مردم این شهر با چه چیزی زنده هستند. دلخوشی آن‌ها یک پیراهن صنعت نفت است. به یکی از مسئولان رده بالای آبادان هم گفتم اگر سه ماه پول به خانه نبری، بعد از سه ماه شما را به خانه راه نمی دهند و بعد ما چه طور هر روز به بازیکنان بگویید که دارد پول می‌آید. در حالی که شان آبادان، صنعت نفت و بازیکن من این نیست. عزم شهر دوستی ندارند. دوستان می گویند اگر ما در آبادان نیستیم می خواهیم هیچ چیزی در این شهر نجوشد و من این را لمس کردم. حداقل به این فوتبال کمک کنید. من به وزیر سابق هم گفتم هر جا را بخواهید دستکاری کنید، صنعت نفت را نمی‌توانید؛ زیرا یک خط قرمزی به نام فوتبال دارد که صبحانه، ناهار و شام است و از سعید محمد می‌خواهم کمک کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *