زمان اعلام‌نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش/ به‌کارگیری ۷۶۰ دانشجو معلم

سادس/گلستان مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از نیاز این استان به سه هزار و ۲۰۰ معلم در سال تحصیلی جدید خبر داد.

سید رضا نظری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان در سال تحصیلی جدید به ۳ هزار و ۲۰۰ نفر معلم نیاز دارد که روش های مختلف را به کار خواهیم‌ گرفت تا کمبود این تعداد معلم برطرف شود.

وی با بیان اینکه یکی از روش های ما برای جبران کمبود معلم در مهر ماه امسال به‌کارگیری دانشجومعلمان است، افزود: در همین راستا امسال ۷۶۰ دانشجومعلم به جمع معلمان اضافه خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه روش دیگر ما برای جبران کمبود معلم استفاده از پذیرفته‌شدگان در آزمون ماده ۲۸ آموزش و پرورش است، تصریح کرد: نتیجه این آزمون تا یک ماه آینده اعلام خواهد شد و پذیرفته‌شدگان این آزمون که حدود ۸۲۹ نفر هستند برای آموزش دانش‌آموزان به‌کارگیری می شوند.

نظری با بیان اینکه بخشی از کمبود معلم را از طریق استفاده از نیروهای خرید خدمت جبران خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: همچنین بخشی از کمبود معلم را از طریق معلمان بازنشسته جبران خواهیم کرد، از معلمان بازنشسته درخواست می کنیم به نظام تعلیم و تربیت کمک کنند تا بتوانیم از تجربه بالای آنها استفاده کنیم.

وی افزود: از ۳۱ استان کشور تنها ۱۷ نفر به عنوان معلم نمونه کشوری برگزیده شدند که یک نفر از این معلمان از استان گلستان است که فقط چهار سال سابقه کار دارد.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *