عزیزی: تصمیمات خلق‌الساعه مردم را نگران کرده است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که قانون مجلس در بحث پرداخت یارانه ها برای کالاهای اساسی کاملا شفاف است و این قانون نباید با اجتهاد مدیران اجرایی شود.

به گزارش سادس، ابراهیم عزیزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس و در جریان بررسی گرانی‌های اخیر بیان کرد: ای کاش  امروز معاون اول رئیس جمهور به مجلس آمده بودند و توضیحات قانع کننده ای را به نمایندگان ارائه می‌کردند.

وی ادامه داد: در قانون مجلس در بحث یارانه‌ها تاکید شده که نباید قیمت کالاهای اساسی افزایش یابد و چهارچوب قانون نیز مشخص است. قانون نباید با اجتهاد مدیران اجرایی شود. نان از اولویت‌های مجلس بود چرا دولت بدون اقناع سازی و هماهنگی به سراغ اصلاح نظام یارانه ای در حوزه نان رفت؟ آقای خاندوزی بحث اوکراین و خشکسالی را پیش کشیدند، ‌آیا بی تدبیری برخی مدیران منجر به از بین رفتن کشت استراتژیک گندم نشد؟

عزیزی اظهار کرد: بی توجهی به اقناع سازی مردم در کنار تصمیمات خلق الساعه مردم را نگران کرده است. لازم است که مجلس و دولت تمرکز بیشتری بر روی معیشت مردم داشته باشند. اگر مجلس از قانون خود به خوبی پاسداری کند به درستی نیز  اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *