هشدار نایب رییس شورای شهر نسبت به تضعیف پلیس در فضای مجازی

نایب رئیس شورای شهر تهران با هشدار نسبت به تضعیف پلیس در فضای مجازی گفت: اجازه می دهیم در فضای مجازی هر برخوردی با پلیس صورت گیرد و برخوردهای تضعیف کننده ای را نسبت به پلیس انجام می‌دهند نتیجه آن اقتدار اراذل و اوباش است .

به گزارش سادس، پرویز سروری صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران با اشاره به جمع آوری پل پالادیوم گفت: جمع آوری پل نیز نشان میدهد که مدیریت شهری ششم  عزم خود را جزم کرده که با فساد مبارزه جدی کنند اما وقتی پلیس را تضعیف می کنیم و اقتدار پلیس را از بین می بریم و اجازه می دهیم در فضای مجازی هر برخوردی با پلیس صورت گیرد و برخوردهای تضعیف کننده ای را نسبت به پلیس انجام می‌دهند نتیجه آن اقتدار اراذل و اوباش است .

وی اضافه کرد که ما این رفتار تضعیف کننده پلیس که موجب مانور دادن اراذل می شود را در شهر محکوم می کنیم و از پلیس انتظار داریم که به این رفتارهای تضعیف کننده بی توجهی کند اقتدار را سرلوحه کار خود قرار دهد چرا که اگر پلیس مقتدر نباشداراذل و اوباش قدرت می گیرند.

وی همچنین با اشاره به درگذشت نادر طالب زاده گفت: آزادی مطبوعات یک موضوع خنده داری است که غرب ادعا می کند آن را دارد اما کافیست که نام سردار سلیمانی یا سیدحسن نصرالله را به عنوان اسوه های مبارزه با دشمنان در فضای مجازی منتشر کنید تا نمایش آزادی غرب را ببنید.

سروری با حادثه شهردار ناحیه منطقه ۱۹ نیز اشاره کرد و افزود:  وی در راه مبارزه با فساد و سودجویی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و این نشان می دهد که مبارزه با فساد هزینه دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *