پیروزی پر گل ذوب.آهن در خانه / خرمی، موتور گلزنی ذوبی‌ها 

پیروزی پر گل ذوب.آهن در خانه / خرمی، موتور گلزنی ذوبی‌ها 

سادس/اصفهان هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با برتری ۹ بر صفر ذوب‌آهن اصفهان برابر ملی‌پوشان شهرکرد به پایان رسید.

دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و ملی پوشان شهرکرد در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه عصر امروز (جمعه، ۱۶ اردیبهشت) به میزبانی اصفهان در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که با نتیجه پر گل ۹ بر صفر به سود ذوبی‌ها به پایان رسید.

سبز پوشان اصفهانی با ترکیب مینا داوودی، رقیه شهبازی، فاطمه اردستانی، فاطمه مردانی، نرگس زهری، مرضیه فیضی، سمیه خرمی، الهام فرهمند، زهرا موسی زاده، مریم محمد حسینی و زهرا حسینی آغاز کرد و در سمت دیگر الهه نظری بهاره علیمردانی،نیلوفر کلاه کج، فاطمه حیدری، معصومه توکلی، یاسمن قائدی، پریسا محمدی، مریم آیتی، فاطمه پیرحاجی، زهره فتح الهی و زهرا فتح اللهی برای ملی پوشان به میدان آمدند.

در نیمه نخست بازی ذوبی‌ها با دامنه حملات گسترده و فشار حمله بیشتر، سعی در نفوذ در دفاع ملی پوشان داشته و اغلب در زمین شهرکرد بودند تا جایی که میهمان را مجبور به تعویض کردند. در نهایت پس از سیو ناموفق دروازه بان‌ ملی‌پوشان، خرمی از موقعیت ایجاد شده استفاده کرده و اولین گل بازی را در دقیقه ۱۷ برای اصفهان به ثبت رساند. 

به گزارش سادس، تنها دو دقیقه بعد از گل اول با بیشتر شدن پاس‌کاری در خط حمله ذوب آهن، سبزپوشان توانستند دومین گل خود را نیز در دقیقه ۱۹ توسط مردانی به ثمر برسانند.

باز هم شماره ۱۰ ذوب آهن دقایقی بعد با نفوذ در خط دفاع حریف توانست دوازه شهرکرد را باز کرده و گل سوم را به راحتی در دروازه بنشانند.

رفته رفته نظم تیمی ملی‌پوشان به هم ریخت تا کار خرمی را برای ثبت چهارمین گل ذوب آهن در دقیقه ۳۶ بازی راحت کند.

۲ دقیقه وقت اضافه دوم هم نتوانست به کمک تیم ملی پوشان برود و در نهایت دو تیم با نتیجه ۴ بر صفر راهی رختکن شدند.

نیمه دوم بازی همچنان با برتری ذوب‌آهن ادامه داشت اما با سیوهای خوب دروازه بان ملی پوشان دو موقعیت جدی ذوب آهن از دست رفت. بالاخره با حملات بی وقفه ذوبی‌ها گل پنجم سبزپوشان توسط شماره ۲۰ در دقیقه ۷۴ زده شد تا خرمی در این دیدار هتریک کند.

روند گل‌زنی ذوب آهن با خرمی متوقف نشد و گل ششم و هفتم بازی هم به ثمر رسید. گفتنی است گل هفتم به طور مستقیم از ضربه کرنر و با شوت زیبا این بازیکن زده شد.

در ادامه این بازی پر گل، برای هشتمین بار دشتیان پور دروازه ملی پوشان شهرکرد را در دقیقه ۸۱ باز کرد.

موتور گلزنی ذوب همچنان گرم بود و گل نهم را مرشدی از پشت محوطه جریمه به زیبایی ثبت کرد.

به این ترتیب سبزپوشان ذوب آهن بازی را ۹ بر صفر به پایان رساندند تا با اعتماد به نفس بالا و پس از یک هفته استراحت به مصاف سپاهان رفته و دربی حساس بانوان اصفهان برگزار شود.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *