کاپیتان چه زمانی به تیم ملی والیبال ملحق می‌شود؟

کاپیتان چه زمانی به تیم ملی والیبال ملحق می‌شود؟

سرپرست تیم ملی والیبال در مورد حضور میلاد عبادی پور در اردوهای ملی و هپچنین حضور ملی‌پوشان تیم‌های شهداب و پیکان در تیم باشگاهی خود توضیحاتی ارائه دارد.

به گزارش سادس، تیم ملی والیبال ایران در سال ۱۴۰۱ در رویدادهایی چون جام واگنر، لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ و قهرمانی مردان جهان شرکت می‌کند.  

اردوی آماده‌سازی تیم از شنبه، ۲۰ فروردین ماه با حضور ۱۹ بازیکن در فدراسیون والیبال آغاز شد و بر اساس تصمیم بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی لژیونرها بعد از پایان مسابقات باشگاهی و استراحت پنج روزه به اردوها ملحق می‌شوند.  

بر این اساس تعدادی از لژیونرها در اردوی ملی حاضر شده‌اند. میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال هم قرار است از اواخر اردیبهشت ماه به اردوی ملی اضافه شود.

عبادی‌پور در حال حاضر در تیم والیبال اسکرا بلخاتوف لهستان بازی می‌کند که این تیم در دیدار اول رده‌بندی لیگ والیبال لهستان به مصاف تیم زاویرچه رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.   

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در مورد زمان حضور میلاد عبادی پور در اردوی تیم ملی به سادس گفت:” تیم اسکرا بلخاتوف بازی اولش را باخته و به بازی دوم و سوم چشم دوخته تا بتواند مدال کسب کند. اگر  این تیم تا مرحله آخر مسابقات برود فکر می‌کنم آقای عبادی‌پور حدود ۲۰ می (۳۰ اردیبهشت) به ما ملحق شود و چیزی حدود ۷، ۸ روز با ما تمرین می‌کند.  

او افزود: عطایی چند روز به عبادی‌پور استراحت می‌دهد ضمن اینکه فرصت ریکاوری به او می‌دهد تا در لیگ ملت‌ها هم کمی نیروی خود را بازیابی کند و بتواند در مسابقات بعدی آماده شود. فکر می‌کنم برنامه عطایی این است که از عبادی پور در مسابقات جهانی بهترین استفاده را داشته باشد. “

علاوه بر این ملی‌پوشان باشگاه‌های پیکان تهران و شهداب‌یزد از روز شنبه، ۱۷ اردیبهشت در اختیار تیم باشگاهی خود قرار می‌گیرند تا تیم‌های خود را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی کنند. این مسابقات از ۲۴ اردیبهشت تا اول خرداد به میزبانی تهران برگزار خواهد شد و پیکان و شهداب هم نماینده‌های ایران در این رقابت‌ها هستند.  

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *