سوم مشترک، اما به شرط کسب سهمیه

سوم مشترک، اما به شرط کسب سهمیه

سادس/اصفهان سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن برگزار نشدن دیدار رده بندی را توافق فدراسیون و باشگاه‌ها دانست و گفت: سوم مشترک به شرطی اعلام شد که در صورت وجود سهمیه آسیا، این سهمیه متعلق به ذوب‌آهن باشد.

حمید صادقی شاه‌ نشین پس از کسب مقام سوم مشترک لیگ برتر هندبال کشور در گفت‌وگو با سادس ضمن تبریک به تیم شهید شاملی کازرون، اظهار کرد: نیمه اول را با نتیجه تساوی به رختکن رفتیم و نیمه دوم را به خوبی آغاز کردیم. در این بازی حداقل اشتباهات را داشتیم و هر دو تیم پایاپای پیش رفته و خوب کار کردند. البته در برخی دقایق نیمه دوم اشتباهاتی رخ داد که همان باعث عدم پیروزی ما شد.

وی افزود: بازی آخر ما با تیم شهید شاملی در کازرون با حضور تماشاچیان خوب و پرشور کازرونی‌ها برگزار شد. سالن پر از تماشاگر بود، اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

سرمربی تیم هندبال سپاهان، تصریح کرد: به تیم شهید شاملی کازرون و هوادارانشان بابت برد بازی تبریک می‌گویم، اما واقعا هیچ چیزی از ارزش‌های بازیکنانم کم نشد.

صادقی شاه‌نشین اضافه کرد: در این دوره مسابقات آسیب‌دیده زیاد داشتیم و در مرحله پلی آف چهار بازیکن را در اختیار نداشتیم، اما باقی بازیکنان تلاششان را برای پوشش کم و کاستی‌ها انجام دادند.

وی درباره برگزار نشدن دیدار رده بندی ذوب آهن و مس، گفت: تصمیمی بود که از سوی فدراسیون و باشگاه‌ها گرفته شد. البته خودمان را برای یک بازی خوب برابر مس کرمان آماده کرده بودیم. مس هم تیم خوب، بزرگ و ریشه‌داری است که سال گذشته نایب قهرمان لیگ شد و امسال نیز به جمع چهار تیم راه پیدا کرد. قطعا بازی جذاب و حساسی بود و با توجه به توافقات فدراسیون و باشگاه‌ها تصمیم بر اعلام سوم مشترک گرفته شد.

صادقی‌شاه نشین با بیان لزوم تسریع در تشکیل تیم برای فصل آینده، درباره برنامه ذوب‌آهن در فصل بعد هندبال کشور، افزود: هنوز صحبتی در خصوص فصل بعد از سوی باشگاه ذوب‌آهن صورت نگرفته و فدراسیون نیز زمان شروع بازی‌ها در لیگ آینده را مشخص نکرده است. به عقیده من باشگاه‌ها از یک یا دو هفته پس از پایان لیگ باید روند تشکیل تیم برای فصل بعد را آغاز کرده و وارد مذاکرات با مربیان شوند تا پس از انتخاب سرمربی، بازیکنان انتخاب شده و برای لیگ آماده شوند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان، تاکید کرد: تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر، سهمیه آسیا دارند و در صورت عدم حضور هر کدام از آنها سهمیه به تیم ذوب آهن خواهد رسید. این سوم مشترک به شرطی اعلام شد که در صورت وجود سهمیه آسیا، این سهمیه متعلق به ذوب آهن باشد.

تیم هندبال ذوب آهن پس از شکست برابر شهید شاملی کازرون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور از رسیدن به فینال این مسابقات بازماند و در نهایت با تصمیم فدراسیون هندبال به همراه تیم مس کرمان در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند تا پرونده لیگ برتر برای سبزپوشان اصفهان بسته شود.

از طرفی سپاهان، دیگر نماینده اصفهان در روزهای ۱۷ و ۱۹ اردیبهشت‌ماه در چارچوب فینال لیگ برتر به مصاف تیم شاملی خواهد رفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *