مقدم: انتظار کسب پنج مدال جودو در المپیک را نداشتیم

مقدم: انتظار کسب پنج مدال جودو در المپیک را نداشتیم

سرمربی تیم ملی جودوی ناشنوایان ایران در بازی‌های المپیک گفت: تصور نمی‌کردم در بازی‌های المپیک ناشنوایان، جودوکاران به پنج مدال دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی سادس به برزیل، محمدرضا لویی‌مقدم پس از کسب دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز جودوکاران ایران در رقابت‌های المپیک ناشنوایان در برزیل، اظهار کرد: تصور نمی‌کردم در جودوی انفرادی به پنج مدال دست پیدا کنیم. با پنج ورزشکار در المپیک شرکت کردیم که دستاورد آن کسب پنج مدال طلا، نقره و برنز بود.

وی در ارزیابی از سطح مسابقات المپیک، افزود: این دوره از بازی‌های المپیک، چون بعد از چند سال دوری از مسابقات به دلیل کرونا برگزار شده است، سطح کیفی بالایی دارد و تیم‌ها با آمادگی خوبی شرکت کرده‌اند.

سرمربی تیم ملی جودوی ایران خاطرنشان کرد: پیش از اعزام به این بازی‌ها پیش‌بینی کسب سه یا چهار مدال را داشتیم، اما جودوکاران فراتر از پیش‌بینی ما ظاهر شدند که جای تشکر دارد.

لویی‌مقدم در پایان افزود: رقابت‌های جودو هنوز به پایان نرسیده و ما باید پنجشنبه (۱۵ اردیبهشت) برای کسب سکو در بخش تیمی رقابت کنیم. امیدوارم که در رقابت‌های تیمی نیز همانند رقابت‌های انفرادی، جودوکاران افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *