پایان انتظار چندین ساله دامداران "مراوه‌تپه" با دستور استاندار

سادس/گلستان فرماندار شهرستان مراوه تپه از احداث بازار دام در این شهرستان خبر داد و گفت: با پیگیری استاندار گلستان انتظار چندین ساله دامداران این شهرستان به پایان رسید.

لقمان قربانی در گفتگو با خبرنگار سادس اظهار کرد: همه باید دست به دست یکدیگر بدهیم تا شهرستان مراوه تپه به قله پیشرفت برسد و شاخصه های توسعه شهرستان تحقق یابد.

وحدت عامل توسعه است/ احداث بازار دام در مراوه تپه

وی وحدت و همدلی در شهرستان مراوه تپه را عامل توسعه این شهرستان دانست و افزود: خوشبختانه مردم مراوه تپه در بحث رویت ماه و عید فطر همگام با نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند، خوشبختانه در این خصوص هیچ گونه مسئله ای در شهرستان وجود نداشت و همگان از فرامین مقام معظم رهبری تبعیت کردند.

فرماندار مراوه تپه با بیان اینکه باید وحدت، همدلی و همت جمعی در پروژه های عمرانی، اقتصادی و جذب سرمایه گذار افزایش یابد تا شاهد شهرستانی آباد باشیم، بیان کرد: توجه به نخبگان برای توسعه و پیشرفت شهرستان در دستور کار ما قرار گرفت در همین راستا تیم های مشاورین و هیئت اندیشه ورز تشکیل شد تا از پیشنهادات و نظرات این قشر اثرگذار استفاده کنیم.

قربانی از پیگیری استاندار گلستان برای احداث بازار دام شهرستان مراوه تپه قدردانی کرد و یادآور شد: بیش از ۷۰ درصد دام استان گلستان در شهرستان مراوه تپه قرار دارد و مشکلات ایاب وذهاب و هزینه انتقال دام به بازار گنبدکاووس برای دامداران این شهرستان مشکل ساز بود چراکه دامداران مراوه تپه برای فروش دام های خود مجبور به طی کردن مسافت ۱۸۰ کیلومتری تا میدان فروش دام گنبدکاووس هستند که این مهم علاوه بر صرف وقت و هزینه، وضعیت نامناسب جاده‌ های عشایری و دیگر راه‌ های ارتباطی منطقه مشکلاتی برای آنان ایجاد می‌ کند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پروژه احداث بازار دام مراوه تپه راکد مانده بود این مسئله را به استاندار گلستان اعلام کردیم که با درایت ایشان، ساخت این پروژه در دستور کار قرار گرفت و انتظار چندین ساله دامداران این شهرستان به پایان رسید و اجرای این پروژه ضمن جلوگیری از هدررفت زمان و هزینه در اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای شهرستان تأثیر به سزایی خواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *