آخرین وضعیت آب و هوای گلستان در روز عید فطر 

سادس/گلستان مدیرکل هواشناسی استان گلستان، آخرین وضعیت آب و هوا در روز عید فطر و تعطیلات پیش‌رو در استان را تشریح کرد.

نوربخش داداشی درباره آخرین وضعیت آب و هوایی استان گلستان در روز عید سعید فطر به خبرنگار پایگاه خبری سادس گفت: براساس پیش بینی های هواشناسی فردا در روز عید فطر در سطح شهرستان های استان گلستان بارش باران را نخواهیم داشت فقط در ارتفاعات بارش های پراکنده گزارش شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت آب و هوایی مردم استان گلستان به ویژه نوار ساحلی و شمالی استان برای اقامه نماز عید سعید فطر در فضای باز مشکلی نخواهند داشت، بیان کرد: آسمان گلستان برای فردا ابری است و بارش‌ پراکنده باران تنها در ارتفاعات استان گلستان است.

پنج شنبه گرم در انتظار گلستانی‌ها

مدیرکل هواشناسی استان گلستان به فعالیت سامانه بارشی اخیر در استان گلستان اشاره کرد و یادآور شد: میزان بارش باران بر اثر سامانه بارشی اخیر در ۴۸ ساعت اخیر بین ۱۰ تا ۳۰ میلی‌متر بوده است، این سامانه بارشی اواخر امشب از استان خارج می شود و برای فردا نیز هوای نیمه‌پایدار به ویژه در ارتفاعات استان گلستان حاکم است.

داداشی اضافه کرد: در روز چهارشنبه و پنج شنبه افزایش دما را در استان گلستان خواهیم داشت، پنج شنبه روز گرمی خواهد بود و اواخر وقت جمعه مجدد سامانه بارشی وارد استان گلستان می شود.

گفتنی است؛ براساس اعلام سازمان تبلیغات اسلامی گلستان مراسم معنوی عید سعید فطر در یک هزار و ۵۰۰ نقطه گلستان برگزار می شود و نماز عید فطر در گرگان ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح در مصلای این شهر به امامت آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان اقامه می‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم در اطلاعیه‌ای از نمازگزاران خواست ضمن رعایت شیوه نامه‌ های بهداشتی، برای اقامه نماز عید فطر مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *