تلاش معلمان قابل ارزش گذاری نیست/ معلم موتور محرکه تربیت کشور است

سادس/گلستان فرماندار شهرستان بندرگز با اشاره به نقش اساسی معلمان در تربیت نیروهای انسانی کشور، گفت: تلاش و مجاهدت معلمان قابل ارزش گذاری نیست، زیرا ارزش آن فراتر از فهم بشری است.

صابر حسن پور در گفت و گو با خبرنگار سادس به مناسبت روز معلم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام شهید مطهری (ره) و هزاران شهید فرهنگی کشور، اظهار کرد: شهید مطهری (ره) به معنای واقعی کلمه یک معلم و استاد تمام قد بود که درس ها و آموزه های حکیمانه اش حتی پس از 4 دهه همچنان بر قله های عقلانیت، منطق و فهم عمیق دینی، سیاسی و اجتماعی تلالو خاصی دارد.

وی با بیان اینکه کار و تلاش معلمان با هیچ چیزی قابل مقایسه و قابل قدردانی نیست، افزود: شغل معلمی قابل ارزش گذاری نیست و کسی نمی تواند برای منزلت معلم ، ارزش مادی تعیین کند زیرا ارزش مجاهدت و تلاش معلمان فراتر از فهم بشری است.

فرماندار شهرستان بندرگز با تاکید بر لزوم الگوگیری معملان از شهدا به ویژه شهید مطهری (ره)، خاطرنشان کرد: شناهت دقیق ابعاد وجودی شهید مطهری، دانایی و پارسایی او به همراه نگاه نافذ و انقلابی اش می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور باشد.

حسن پور با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم از برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه به همت اداره آموزش و پرورش خبر داد و گفت: معلم موتور محرکه تربیت کشور است و هر قدر به مقام و منزلت معلم بیشتر توجه شود قطعا آینده کشور، آینده ای سرشار از منابع انسانی کارآزموده و مهذب خواهد بود.

وی بر لزوم همکاری همه اولیاء و مسئولان با مدارس و معلمان در شرایط سخت فعلی آموزشی کشور تاکید کرد و گفت: حال که با تصمیم ستاد ملی کرونا مدارس به صورت حضوری بازگشایی شده است لازم است برخی کاستی های احتمالی با همدلی و هم افزایی همه طرف ها یعنی دانش آموزان، والدین، معلمان و مسئولان جبران شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *