داوری: تا آخر ماه دبیر فدراسیون بسکتبال معرفی می‌شود/ در تقسیم بودجه‌ها عدالت باشد

داوری: تا آخر ماه دبیر فدراسیون بسکتبال معرفی می‌شود/ در تقسیم بودجه‌ها عدالت باشد

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: ما سعی می‌کنیم تا پایان ماه جاری، دبیر فدراسیون را معرفی کنیم ‌

به گزارش سادس، جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال ایران، پس از اتمام لیگ برتر با قهرمانی شهرداری گرگان گفت: سرمایه ما شادی مردم و تماشاگران است. خوشبختانه با رعایت شرایط خوب، این مسابقات به پایان رسید و به همه تیم‌ها خسته نباشید می‌گویم. تقریبا دو سال است مشکلات کرونا وجود دارد و امیدوارم سال آینده با تمهیدات بهتر و اتفاقات بهتر مسابقات را در استان‌ها برگزار کنیم.

او درباره سختی کار خود به دلیل آمدن به فدراسیون از اواخر لیگ نیز توضیح داد: از اواخر لیگ بود که بنده وارد فدراسیون شدم و با دستور وزیر باید آزاد کردن تماشاگران را هم در دستور کار قرار می‌دادیم. شرایط یک مقدار سخت شد و بازی‌ها هم در تهران بود. سه تیم از چهار تیم از استان تهران نبودند اما به هر حال دوستان و نیروهای حراست کمک کردند که چالش حضور تماشاگران برطرف شود.

او ادامه داد: تلاش می‌کنیم سال آینده بازی‌ها را به استان‌ها بکشیم و حضور تماشاگران بر اساس قوانین ستاد کرونا برقرار باشد. قطعا شرایط لیگ را به سمت بهتر شدن خواهیم برد. سرمایه‌های اصلی بسکتبال تماشاگران هستند.

داوری درباره برنامه‌های آینده فدراسیون گفت: ما مسابقات بین‌المللی هم در پیش داریم. سعی می‌کنیم مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال را که می‌طلبد همین هواداران در سالن باشند را هم به بهترین شکل برطرف کنیم.

او درباره انتخاب نشدن دبیر فدراسیون نیز گفت: بحث دبیری را با برخی دوستان صحبت کردیم و تلاش می‌کنیم برطرف شود. کار زیاد است، از جمله ساماندهی تیم ملی که لیگ هم به آن اضافه شده بود.  سعی می‌کنیم تا آخر ماه دبیر فدراسیون را معرفی‌ کنیم.

داوری درباره بی‌نظمی حضور هواداران نیز گفت: فدراسیون قوانین را به تیم‌ها اعلام کرد و نارضایتی هم وقتی است که ما چیزی را اعلام نکنیم و انجام بدهیم. وقتی به سرپرست تیم‌ها اعلام می‌شود قطعا جای حرف نیست. دوستان در بازی‌های قبل معترض بودند اما همه چیز شفاف است. اگر اتفاقی هم در طول مسابقه افتاده باشد با تدبیر حراست برطرف شد. خوشبختانه اتفاقی نیافتاد و از این بازی لذت بردیم.

او درباره بودجه اختصاص یافته به فدراسیون‌ها برای سال جدید نیز گفت: امیدواریم بودجه‌ها زیادتر شود و عدالت هم در آن وجود داشته باشد. فکر میکنم سال بعد روند بهتری داشته باشیم. ما می‌خواهیم عدالت باشد و مساوات مد نظرمان نیست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *