تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش اتیسنا، روح الله متفکرآزاد عضو هیأت رئیسه مجلس، در نشست علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

محمد کعب عمیر، نماینده مردم شوش به وزرای جهاد کشاورزی و کشور: لزوم تسریع در تعیین خسارت عدم کشت ناشی از خشکسالی برای کشاورزان استان خوزستان با توجه به صدور بخشنامه ممنوعیت کشت به وسیله ستاد بحران وزارت کشور و جهاد کشاورزی.

علی جدی نماینده مردم شیروان به همراه ۳۶ نفر از نمایندگان به وزیر میراث فرهنگی: چرا وزارت میراث فرهنگی به عنوان متولی گردشگری پیگیر حقوق و رفع مشکلات مراکز گردشگری در کشور نیست؟

پرویز اوسطی، نماینده مردم قروه به وزیر ورزش و جوانان: ضرورت توجه به زیرساخت‌های ورزشی از جمله احداث سالن ورزشی و زمین چمن استاندارد در مراکز دو شهرستان قروه و دهگلان.

حسن نوروزی، نماینده رباط کریم به رئیس جمهور و وزیر کشور: لزوم پرداخت عوارض مجاورت با فرودگاه بین المللی امام خمینی به شهرهای رباط کریم و پرند و علت ورود لشکر ۲۳ تکاور رباط کریم به مسکن ملی در شهر پرند.

جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و زرقان به همراه ۶۱ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت اقدام به موقع در واریز کسورات حقوق بازنشستگان به حساب ذی‌حسابان.

محمدرضا دشتی اردکانی، نماینده مردم اردکان به همراه ۴۸ نماینده دیگر به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در صدور احکام فرهنگیان ایثارگر در طرح خرید خدمت.

قاسم ساعدی، نماینده مردم دشت آزادگان به همراه ۳۱ نفر از نمایندگان به وزرای کشور و جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در تصویب و ابلاغ جبران خسارات نکشت و تعیین معیشتی کشاورزان استان خوزستان.

محمدعلی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور به رئیس جمهور، وزیر بهداشت و وزیر علوم: ضرورت افزایش توجه به نخبگان، دانشگاه‌ها و جلوگیری از مهاجرت اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *