چرخ تولید و اقتصاد کشور به همت کارگران می‌چرخد/ با شعار کارها درست نمی‌شود

سادس/گلستان نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با اشاره به جایگاه والای کارگر، گفت:

حجت الاسلام عبدالعلی ایمانی امشب در پانزدهمین یادواره شهدای کارگری استان گلستان اظهار کرد: شهدا زنده‌اند و همیشه شاهد و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند که باید با اسقاط به این مسئله مراقب رفتار و کردار خود باشیم و با تبعیت از سیره شهدا شرمنده آنها نشویم.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ما تلاش و جدیت در راستای رفع مشکلات سیاسی اجتماعی و اقتصادی است، افزود: در این بخش دستورالعمل خداوند برای تامین زندگی و ارتقاء سطح اقتصادی کشورمان به کارگیری تلاش و فعالیت مستمر است لذا به همین دلیل کارگران صاحب اجر و قرب فراوانی هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه تلاش و اهتمام در کار با جدیت هرچه تمام تر وظیفه امروز ما در قبال خون شهداست، تاکید کرد: هرکسی در هر جایگاهی که قرار دارد باید تا آخرین نفس برای ادای دین خود به شهدا تلاش کند.

ایمانی با بیان اینکه به واسطه تلاش کارگران چرخ تولید و اقتصاد کشور به حرکت در می آید، یادآور شد: کارگران در عرصه های مختلف به خوبی به وظایف خود عمل کردند و در صحنه های مختلف برای دفاع از وطن نقش آفرین بودند.

وی با بیان اینکه با ادعا، حرف و شعار کارها درست نمی شود، متذکر شد: کارگران و همه کسانی که ماموریتی برای حوزه گرفتند باید به بهترین نحو به وظایف خود عمل کنند، خوشبختانه این تلاش همواره در جامعه کارگری جاری و ساری است و وظیفه همه ما است که حق آنها را در زمینه مادی برآورده کنیم تا از حقوق کافی برخوردار باشند و در تحقق این هدف مدیران وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه مقام کارگر به قدری عظیم است که پیامبر اکرم(ص) بر دستان یک کارگر مومن بوسه می زند و کار او را در تراز عبادت خداوند متعال می داند، خاطرنشان کرد: اگر کارگران نباشند همواره انحطاط کشیده خواهیم شد.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *