نهتانی: حاشیه‌ها درست نیستند/ سیستان و بلوچستان شایسته میزبانی است

نهتانی: حاشیه‌ها درست نیستند/ سیستان و بلوچستان شایسته میزبانی است

رئیس هیات بوکس استان سیستان و بلوچستان گفت: حاشیه‌های ایجاد شده درباره میزبانی ما درست نیستند و از دهه 80 است که میزبانی‌های مختلفی را بر عهده گرفته‌ایم.

محمود نهتانی در گفت‌وگو با سادس، درباره میزبانی سیستان و بلوچستان از مسابقات بوکس قهرمانی کشور، توضیح داد: استان ما از دهه ۸۰ همواره حضور درخشانی در گرفتن میزبانی‌های مسابقات داخلی و حتی بین‌المللی داشته است. ما چندین دوره مسابقات قهرمانی کشور و دو دوره مسابقات بین‌المللی را میزبانی کردیم که به گفته تیم‌های شرکت کننده، شرایط و امکانات رضایت بخش بوده است. امیدواریم در این دوره هم با حمایت‌های فدراسیون و اداره کل ورزش استان، این مهم را به خوبی تا پایان راه برسانیم.

او ادامه داد: طبق سهمیه بندی اعلام شده ۱۰ تیم اول با ۷ بوکسور، ۱۰ تیم دوم با ۵ بوکسور و ۱۰ تیم پایانی هر یک با سه بوکسور باید در مسابقات شرکت کنند. هدف از این کار جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و بالا رفتن کیفیت رقابت‌ها است. این سهمیه‌ها را هم خود فدراسیون با توجه به رده‌بندی دور قبل مسابقات اعلام کرده است.

رئیس هیات بوکس استان سیستان و بلوچستان درباره مشکلات موجود برای این میزبانی نیز توضیح داد: فدراسیون قرار است تا حد امکان از ما حمایت کند، اما مشکلات مالی موضوعی است که برای همه رشته‌های ورزشی ایران در هر سطحی وجود دارد. با همه این‌ها مدیر کل ورزش استان پشت ما است و به او دلگرم هستیم. از ۲۷ اردیبهشت کارها را شروع می‌کنیم.

او درباره خوابگاه‌های مد نظر هیات بوکس سیستان و بلوچستان  برای اسکان ورزشکاران، کادرفنی و داوران نیز گفت: خوابگاه الزهرا که برای آموزش پرورش است، خوابگاه صالحی اداره کل که چندین سوئیت دارد را به همراه خوابگاه خود دانشگاه مد نظر قرار داده‌ایم. سایر امکانات مانند دستکش، کاپ و … را هم خود فدراسیون برای ما می‌آورد.

نهتانی درباره حواشی موجود مبنی بر اینکه چون ثوری اهل سیستان و بلوچستان است این میزبانی به زاهدان سپرده شد، توضیح داد: واقعا اینگونه نیست. ما از دهه ۸۰ میزبانی‌های متعددی را بر عهده داشته‌ایم. خوشبختانه همه تیم‌هایی هم که حضور داشتند راضی بوده‌اند که اتفاق خوبی است. ابتدا با مدیر کل استان جلسه‌ای گذاشتیم و فکر کردیم با گرفتن چنین میزبانی‌هایی می‌توانیم تعداد المپین‌هایی مثل دانیال شه‌بخش را در استان افزایش دهیم.

او افزود: البته در ابتدا ثوری قبول نمی‌کرد چون می‌گفت برخی استان‌ها می‌گویند سیستان و بلوچستان دور است، اما من یک موضوع را باید همینجا بگویم و آن هم این است که در سال‌های گذشته هم تیم سیستان و بلوچستان به استان‌هایی مثل کردستان سفر کرد و نباید چنین بهانه‌هایی وجود داشته باشد چون درست نیست. به نظرم شایسته میزبانی از این مسابقات هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *