محمدبیگی: حمایت مجدد رهبری از مجلس، وظیفه ما را سنگین‌تر کرد

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: این روزها علی رغم هجمه‌های سنگین به مجلس، حمایت مجدد رهبری از مجلس انقلابی وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است. مجلس پذیرای نقد منصفانه است اما توهین، دروغ و افترا را از هیچ جریانی نمی‌پذیرد.

به گزارش سادس، فاطمه محمدبیگی در جلسه علنی امروز(شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور  ضمن تشکر از شرکت‌کنندگان راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: خون ریخته شده دخترکان روزه‌دار افغان و کودکان گرسنه یمن و فلسطین، رژیم صهیونیستی را روز به روز رسواتر خواهد کرد، پس دهانتان را ببندید و از حقوق بشر سخن نگویید.

نماینده مردم قزوین در ادامه درباره مذاکرات برجام گفت: ملت ایران با وعده برجام‌های بدون تضمین رسمی و کتبی همراه نخواهد شد.

مجلس فرش قرمز را از زیر پای مدیران ناکارآمد بیرون خواهد کشید

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: سختی معیشتی را به امید دولتمردی چون شما تحمل کردیم. اگر دولت فکری به حال این مدیران نکند، مجلس فرش قرمز را از زیر پایشان بیرون خواهد کشید. استفاده از ظرفیت مدیران جهادی و گام دومی مخصوصا در بخش بانوان همچنان ضعیف و مشهود است.

وی ضمن تشکر از سفر هیئت دولت به استان قزوین گفت: حضور شما در سفره‌های افطار اقشار محروم، مردم را به شما امیدوار کرد؛ چرا که بساط اشرافیت را در دولت برچیدید. آنچه لازم است اجرای دقیق و زمان بندی همه مصوبات سفر است. امروز دشت قزوین چشم انتظار پروژه‌ انتقال آب از سد طالقان است.

انتقاد از افزایش قیمت اینترنت و کاهش کیفیت آن

محمدبیگی همچینین از افزایش قیمت اینترنت و کاهش کیفیت انتقاد کرد و از مسئولان خواست تا این وضعیت به نفع خواسته‌های مردم تغییر کند.

نماینده مردم قزوین در انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی گفت: این موضوع به راحتی جان مردم را به خطر انداخته است. انحصار صنعت خودرو باید شکسته شود و تدابیر فوری برای کنترل قیمت را اجرایی کنید.

مجلس پذیرای نقد منصفانه است

محمدبیگی با اشاره به حواشی پیش آمده اخیر برای رئیس مجلس گفت: این روزها علی رغم هجمه‌های سنگین به مجلس، حمایت مجدد رهبری از مجلس انقلابی وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است. مجلس پذیرای نقد منصفانه است اما توهین، دروغ و افترا را از هیچ جریانی نمی‌پذیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *