نماینده تاکستان: دولت سیزدهم دولت ستادهای انتخاباتی نیست

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم دولت ستادهای انتخاباتی نیست اظهار کرد: این امر درست نیست که اگر برخی به نام ستادهای انتخاباتی همانند ستادهای انتخاباتی دوم خرداد در مسائل مملکت دخالت کنند و بدون هیچ جایگاه قانونی بخواهند بر سر مردم بکوبند.

به گزارش سادس، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان  در جلسه روز شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه شعار دولت مردمی بود و همه مردم و ۲۲۰ نماینده از رییس جمهوری دفاع و حمایت کردند، خطاب به ابراهیم رییسی گفت: آقای رییسی دولت شما دولت ستادهای انتخاباتی نیست؛ اگر قرار باشد برخی به نام ستادهای انتخاباتی همانند ستادهای انتخاباتی دوم خرداد در مسائل مملکت دخالت کنند و بدون هیچ جایگاه قانونی بخواهند بر سر مردم بکوبند، این امر درست نیست و شما نباید اجازه دهید که این افراد استانداران و وزرا را تضعیف کنند.

وی با بیان اینکه «عده‌ای درحال مداخله در سرنوشت مردم غیور و فهیم تاکستان هستند» اظهار کرد: این افراد بدانند اگر کلاهشان پشم دارد در شهرستان های خودشان کاندید شوند و خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند. تاکستان و تاکستانی‌ها اجازه دخالت را به کسی را نخواهند داد.

این نماینده مجلس افزود: از آنجایی که فرمایشات رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب امور است و ایشان نیز فرموده‌اند که نمایندگان نباید در انتصابات دخالت کنند، بنابراین افراد دیگر نیز به طریق اولیٰ نباید در این حوزه دخالت کنند.

رحمانی همچنین در تذکری به وزیر کشور تاکید کرد: نباید برخی از افراد مغرض در یکی از ادارات کل زیرمجموعه وزارت کشور به دلیل حب و بغض شخصی و شکست های فاحش انتخاباتی در مسائل استان قزوین و وحدت شهرستان خدشه ایجاد کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *