حضور ۲۰۰ تا ۲۵۰ ورزشکار در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور

حضور ۲۰۰ تا ۲۵۰ ورزشکار در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور

سادس/لرستان رئیس هیئت دوومیدانی لرستان از حضور ۲۰۰ تا ۲۵۰ ورزشکار در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی استان برگزار خواهد شد، خبر داد.

سیاوش سپهوند در گفت‌وگو با سادس گفت: مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در بخش بزرگسالان آقایان ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت مسابقات در شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تیم‌ها ۲۱ اردیبهشت وارد خرم‌آباد می‌شوند و تمامی شرایط برای برگزاری مطلوب این رقابت‌ها فراهم شده است.

سپهوند بیان کرد: این مسابقات حکم کسب ورودی بازی‌های گوانجو چین است و با حضور بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ ورزشکار از سراسر کشور در بهترین سطح ممکن برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت دوومیدانی لرستان اضافه کرد: این مسابقات از طرف فدراسیون دو و میدانی جهانی امتیاز ۱۰۰ را داشته و حکم اولین مرحله انتخابی تیم ملی برای بازی های آسیایی را دارد.

سپهوند یادآور شد: لرستان سومین سال متوالی است که میزبان بوده و این اعتماد را فدراسیون به دوومیدانی استان داشته است.

وی با بیان اینکه امکاناتی را از طرف بخش خصوصی به هیئت دوومیدانی لرستان اضافه کردیم، گفت: این امر باعث شده ما از لحاظ امکانات هم سطح فدراسیون باشیم.

رئیس هیئت دوومیدانی لرستان در ادامه با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور فرصت طلایی برای بروز و ظهور استعدادهای این رشته ورزشی است، اظهار کرد: این مسابقات بهترین و گل مسابقات ۱۴۰۱ مسابقات داخلی دو و میدانی کشور است و فرصت خوبی است که بتوانیم پتانسیل خودمان را از همه لحاظ نشان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: استعدادهای خوبی در مناطق محروم وجود دارد که با دیدن این مسابقات جذب دوومیدانی می‌شوند و ورزش اول المپیک که مادر ورزش‌هاست را دنبال خواهند کرد.

سپهوند گفت: انتظار داریم دکتر زیویار استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به ما کمک کرده تا دست در دست هم مسابقات را به بهترین حالت ممکن و خوب برگزار کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *