فرمانده یگان ویژه انتظامی: مردم در شرایط حساس پای کار هستند

فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کل کشور با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت:‌ مردم آگاهی و شناخت بالایی از موقعیت‌های حساس داشته و در این شرایط پای کار هستند.

سردار حسن کرمی در حاشیه برگزاری راهپیمایی روزقدس در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روزقدس گفت:‌ حقیقتا من تحت تاثیر حضور مردم قرار گرفتم و از میدان فردوسی که شروع به حرکت کردم شاهدم که حرکت کندتر از سال‌های قبل شده است و این نشان‌دهنده حضور چشمگیر مردم است. آن‌هم پس از دو سال که راهپیمایی روزقدس برگزار نشده بود حضور مردم نشان داد که آن‌ها همیشه پای کار نظام و انقلاب هستند.

کرمی ادامه داد:‌ مردم آگاهی و شناخت بالایی نسب به گلوگاه‌ها و موقعیت‌های حساس دارند و به خوبی می‌دانند که در کجا باید موضع‌گیری کرده و پای کار باشند. امروز دیدیم که جوان‌ها پای کار آمدند، دهه هفتادی‌ها و دهه هشتادی‌ها که هیچ تصوری از جنگ و انقلاب ندارند پای کار انقلاب هستند.  

فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کل کشور درباره همکاری یگان ویژه در تأمین امنیت راهپیمایی روز قدس نیز گفت: ۲ واحد عملیاتی ما امروز در تأمین امنیت راهپیمایی مشارکت دارند و در کنار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ هستند.  

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *