روز قدس روز امید به گشایش جهان اسلام است

سادس/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:روز قدس روز امید به گشایش جهان اسلام و روز امید به آینده توسط ملت بوده و این روز بزنگاهی است که بشریت بر علیه ظلم و ستم برخاسته و با ایستادگی شاهد نابودی ظلم  خواهیم بود.

به گزارش سادس، کیومرث سرمدی واله در جمع  نمازگزاران روز قدس شهر اسدآباد در سخنرانی پیش از خطبه‌ها اظهار کرد: روز قدس روزی است که مقاومت در برابر تمامیت خواهی دشمنان اسلام را برای بشریت رقم می زند ضمن اینکه مسئله اسرائیل و فلسطین ،توجه و تصرف یک کشور کوچک و خاک فلسطین نیست بلکه بحث توطئه بزرگ علیه جهان بشریت بویژه همه مسلمانان جهان است.

وی با بیان اینکه امروز همه جهان اذعان دارند که  اگر قضیه قدس را صرفا توجه  به یک بخش کوچکی از خاک جهان بدانیم  ساده انگاری خواهد بود، تصریح کرد: امروز جنایات ضد بشری این حکومت کودک کش و برنامه هایی که در سایه اتحاد شوم با سران توطئه اتحاد عرب دارند توطئه‌ای است که برنامه‌های آنان نه تنها محو اسلام بلکه برنامه آنان محو بشریت و تفکر هر انسان آزاده است.

سرمدی واله یاد آور شد: به برکت این حرکت و ابتکار امام راحل در نامگذاری این روز به نام روز قدس امروز جبهه مقاومت اسلامی در اقصی نقاط دنیا شکل گرفته و تمام انسانهای آزاده و مسلمانان در این جبهه مقاومت حضوری فعال و اتحادی دارند و انشالله بر اساس پیش بینی مقام معظم رهبری این رژیم صهیونیستی و جنایتکار تا ۲۵ سال آینده محو و نابود خواهد شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آنچه که در روز قدس باید به آن تاکید کرد وحدت جهان اسلام وحدت مسلمانان  و بویژه وحدت مردم مسلمان ایران به عنوان ام‌القری جامعه جهانی است، افزود: امروز نگاه دنیا به تهران و نگاه دنیا به مقام معظم رهبری و دیدگاه‌ها و کلمات گوهربار ایشان دوخته شده است.

وی ادامه داد: دشمنان  کشور ایران  اسلامی را مورد هدف قرار داده‌اند و مهمترین برنامه آنان در این برنامه ایجاد اختلاف و فاصله بین ملت و مردم ایران بوده و توطئه های آنان بر محورهای متعددی استوار شده و برنامه های آنان بر اساس آنچه که تنظیم کرده اند یک به یک در حال اجراست.

اختلاف بین مسئولین نظام  از برنامه‌های مهم دشمنان است

سرمدی واله ایجاد اختلاف بین مسئولین نظام را یکی از برنامه های دشمنان انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: امروز ارکان مختلف نظام از مجلس شورای اسلامی گرفته تا دولت و قوه قضائیه همه ارکان در یک ید واحد به نام‌جمهوری اسلامی ایران  هستند و  تلاش دشمنان  قسم‌خورده خارج از کشور و دشمنان نفوذی داخل ایجاد اختلاف  بین مسولین  بوده و در این میان با رنگ و بوی مختلف و با روش های مختلف تلاش دارند که بر این اختلاف دامن بزنند.

وی  ایجاد تفرقه بین مردم با عناوین حزبی و سیاسی و اختلافات قومی را از دیگر اهداف شوم دشمنان برشمرد و تصریح کرد: امروز مراکز جاسوسی و کارشناسی دشمنان ما چه در سران خود فروخته عرب و چه در اروپا و آمریکا جنایتکار با محوریت اسرائیل ایجاد تفرقه بین مردم  است.

امید را دربین مردم و جوانان تقویت کنیم

سرمدی واله با اشاره به اینکه دشمنان  امروز با همه تفاسیر به دنبال ناامید  کردن مردم وجوانان از آینده  هستند خاطر نشان کرد:مقام معظم رهبری همواره  تاکید دارند باید امید را در بین جوانان و در دل مردم و نگاه مثبت به آینده را در بین مردم تقویت کنیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:یکی از راه های ناامید کردن مردم  و جوانان توسط دشمنان کمرنگ جلوه دادن  و بی اهمیت جلوه دادن خدمات نظام در طی چهل و چهار سال اخیر بوده که کارهای  بزرگ جمهوری اسلامی که توسط مردان و زنان جهادی انجام شده  بیان نشود و اگر هم بیان می شود بسیار کمرنگ  باشد و اجازه ندهند خدمات به سمع و نظر مردم برسد و مردم در جریان قرار نگیرند و  این‌یک توطئه بزرگ است.

سرمدی واله ادامه داد: کوچکترین حرکت مذبوحانه در هر جا که صورت می‌گیرد بزرگنمایی و در رسانه‌های مختلف دنیا گفته می‌شود اما خدمات انقلاب را کوچک کرده و  بیان نمی کنند و حتی عمله‌های آنان نیز در داخل کشور این سیاست را پیش گرفته و خدمات  کشور را کمرنگ جلوه می‌دهند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ما قبول داریم‌ مشکلاتی که در حوزه های مختلف مردم دارند حق آنان این است که رسیدگی، مرتفع و توجه شود افزود: امروز مجلس و دولت هماهنگ تحت حمایت مقام‌معظم رهبری برای حل مشکلات  مردم و توجه به دغدغه‌های آنان محکم ایستاده‌اند.

کارهای بزرگی در کشور در  حال انجام است

سرمدی واله با اشاره به اینکه امروز کارهای بزرگی در حال انجام است و  دولت سیزدهم دولتی را  تحویل گرفت که در طی یک مدیریت گرفتاریهای بسیاری ایجاد کرد،گفت:  دولت رئیسی مشغول پرداختن بدهی‌های میلیاردی از  دولت قبل بوده و  امروز دولت تلاش بر آن دارد  که به هیچ وجه از بانک مرکزی قرض نکند  تا پایه پولی کشور افزایش یابد.

دولت در حال ترمیم مشکلات و خرابی‌هاست

وی با تاکید بر اینکه دولت مشکلات و خرابی‌های باقی مانده از دولت گذشته را ترمیم کرده، افزود: کارشناسان  اقتصاد می‌دانند که قرض نکردن از بانک مرکزی و توجه به این قضیه تاثیرات آن در اقتصاد و زندگی مردم در آینده مشخص خواهد شد.

تفکیک قوا به معنای جزیره‌ای عمل کردن نیست

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به تفکیک  قوا هر قوه ای وظیفه خاص  خود را دارد و این  تفکیک قوا  و اختیارات به معنای جزیره‌ای عمل کردن نیست ادامه داد: مجلس شورای اسلامی وظیفه نظارت، قانونگذاری و ارتباط با مردم و در کنار مردم بودن و شنیدن و دیدن مشکلات مردم را دارد که با انتقال و واسطه گری با دولت برای حل مشکلات مردم باشد پس این تعامل و نزدیکی و مشورت متقابل که بین دولت مجلس وجود دارد معنای آن دخالت نیست بلکه معنای آن تعامل ، همدلی و  همراهی برای حل مشکل مردم است. 

سرمدی واله خاطر نشان کرد: نگاه مردم به دولت نگاه جدا نیست مردم همه مسئولین‌نظام را نظام جمهوری اسلامی می‌بییند و یکجا همه آنان را مسئول پاسخگویی به مشکلات مردم می دانند و  اینجاست که تلاش همه دلسوزان نظام‌ و مدیران برای حل معضلات مردم است.

وی ادامه داد: در لایحه بودجه ۱۴۰۱برنامه‌ها و قدم‌های خوبی برای رفع مشکلات مردم دیده شده که با عملیاتی شدن آن آثار آن را خواهیم دید.

سرمدی واله با بیان اینکه ما مسئولین مدیون مردم هستیم خاطر نشان کرد: دولت و مجلس صادقانه پای کار هستند تا گره از مشکلات مختلف مردم باز کنند، هر چند مدیران دولت تغییر کرده و با رویکرد جدید آمده اند امامدیران قبل و جدید  یک هدف دارند و آن  اعتلا جمهوری اسلامی و توجه به مشکلات مردم است.

قلم رسانه ها برای تقویت نظام و وحدت مردم باشد 

وی با تاکید بر حفظ وحدت مردم گفت:باید به حفظ و تقویت وحدت مردم توجه شده و قلم و قدمی که هر اهل قلم  و رسانه بر می دارد باید برای تقویت و انسجام وحدت مردم و نظام  باشد.

سرمدی واله  با بیان اینکه امروز در یک‌جنگ تمام عیار با دشمن نظام  هستیم گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان ام القری مرکز ثقل مقاومت و  دفاع از ارزش های جهانی بوده و امنیت خود را مدیون خون شهداست.

سرمدی واله با بیان اینکه قاسم‌سلیمانی مرد میدان در محور مقاومت بود و  امنیت را به ما هدیه کرد و شهید فخری زاده به عنوان مرد میدان در عرصه علم‌و فناوری و هسته ای توان و ایستادگی ما را در مقابل استکبار جهانی تضمین کرد گفت: آینده نظام‌جمهوری اسلامی به مردم روشن بوده و تک تک مشکلات با تدابیری که اندیشیده شده در حال مرتفع شدن است و نباید به زمزمه خناسان که در حال ناامیدی مردم هستند گوش داد.

وی تصریح کرد:تلاش دولت سیزدهم برای حل مشکلات کشور، استان و شهرستان را با دقت رصد می‌کنیم و خوشبختانه قدم‌های خوبی برداشته شده و یک به یک مشکلات قابل حل است تا به اهداف خود برسیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *