نیکزاد: نمی‌توان با ظلم سرزمین مادری کشوری را تصاحب کرد

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که در کنار مردم مظلوم فلسطین بوده و نمی توان با ظلم سرزمین مادری کشوری را از بین برد.

به گزارش سادس، علی نیکزاد در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران، بیان کرد: بیش از ۷۰ سال است که رژیم غاصب صهیونیستی فلسطین را اشغال کرده و ظلم و جفا در حق این ملت انجام داده است. رهبر کبیر انقلاب اسلامی به حق آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را برای پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و پایان دادن به ظلم و جنایت علیه زنان و کودکان فلسطینی روز قدس نامگذاری کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم با حضور در صحنه نشان دادند که در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده اند. نمی توان با ظلم، سرزمین مادری کشوری را از بین برد. مردم با زبان روزه در صحنه آمده و بار دیگر پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند. متاسفانه برخی از کشورهای همسایه به سمت عادی سازی روابط با  رژیم صهیونیستی رفتند، هرچند که شیطان بزرگ یک قرن است که می خواهد پرونده فلسطین را ببندد اما نتوانست.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: ان‌شاءالله مردم فلسطین هویت و سرزمین مادری خود را آزاد کرده و به این ظلم پایان خواهند داد. مردم فلسطین باید در مسیر خود مقاومت کنند. به مردم دنیا نیز می گوییم که از ظالم دفاع نکنید و آغوش خود را به روی مظلومان باز کنید. همان طوری که بزرگ ما فرمود که ۲۵ سال طول نمی کشد تا سرزمین فلسطین آزاد شده و به آغوش اسلام باز می گردد، ان شاءالله شاهد تحقق این شعار باشیم.

راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و در بیش از ۹۰۰ شهر ایران و ۹۰ کشور جهان برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *