رژیم صهیونیستی در معرض نابودی است

سادس/اصفهان عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: جبهه قدس درعین مظلومیت به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های متعدد و بزرگی دست یافته و رژیم صهیونیستی نیز قبول کرده که تا بیست و اندی سال بعد دیگر بر روی کره زمین وجود نخواهد داشت.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با سادس، حمایت جامعه جهانی از مردم مظلوم فلسطین را دروغین برشمرد و تصریح کرد: دنیا به دست کسانی اداره می‌شود که طرفدار حقوق واقعی مظلومین نیستند و در حالی که از حقوق بشر دم می‌زنند، عین تبعیض را در قبال مردم مظلوم فلسطین در مقایسه با مردم دیگر نقاط جهان اعمال می‌کنند؛ اگر یک صهیونیست کشته شود پای حقوق بشر را وسط می‌کشند ولی اگر هزاران فلسطینی شهید شود، سکوت می‌کنند. جریان حقوق بشر در اختیار و ابزارهای سلطه‌گران در دنیا قرار دارد.

وی درباره رفتار دو گانه غرب نسبت به مسئله اوکراین و فلسطین، خاطرنشان کرد: آنچه را که بر سر مردم اوکراین آوار می‌شود باید دولتمردان‌شان پاسخ بدهند چون دولتمردان این کشور هم گرایش‌هایی مانند صهیونیست‌ها دارند و مردم خود را به غرب فروخته‌اند.

عضو هیئت رئیسه مجلس در عین حال با تاکید بر اینکه جنگ در هیچ کجای دنیا پسندیده نیست، اضافه کرد: با وجود حجم زیاد جنگ زدگان یمن و فلسطین و دیگر نقاط مسلمان نشین دنیا، بانک جهانی در یک مورد فقط ۱۷۰ میلیارد دلار کمک مالی به اوکراین کرده و اینجا است که اثر تبعیض‌های ناروای جامعه جهانی در قبال ملت‌ها آشکار می‌شود.

دلیگانی با تاکید بر جنبه‌های اهمیت روز قدس امسال نسبت به سال‌های قبل، گفت: جبهه قدس درعین مظلومیت به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های متعدد و بزرگی دست یافته و رژیم صهیونیستی نیز قبول کرده که تا بیست و اندی سال بعد دیگر بر روی کره زمین وجود نخواهد داشت. به همین دلیل تلاش می‌کند تا به هر شکل ممکن روندی که منجر به سقوط قطعی این رژیم می‌شود جلوگیری کند که البته موفق هم نخواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اعتقاد به اینکه مبارزه فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها به لحاظ ماهوی تغییر کرده، افزود: اگر تا دیروز جبهه مقاومت و فلسطین در سرزمین‌های اشغالی با سنگ جلوی نیروهای صهیونیستی می‌ایستادند، امروز در کرانه باختری و سایر سرزمین‌های اشغالی به کمک تسلیحات مدرن، هستی این رژیم را به مخاطره انداخته‌اند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مبارزه یکپارچه مقاومت با صهیونیست کار را برای ادامه زندگی صهیونیست‌ها سخت کرده، آنها دچار نوعی ناامیدی مستمر و دائمی شده‌اند و حتی این تفکر نیز در آن‌ها تقویت شده که برای زندگی به نقاط دیگری از کره زمین از جمله آرژانتین مهاجرت کنند.

حاجی دلیگانی با تاکید بر لزوم حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: حتی در آموزه‌های دینی نیز به دفاع از مظلوم سفارش شده است. مظلوم که نماد عینی امروز آن مردم مظلوم فلسطین هستند که نیازمند کمک و حمایت جدی هستند. کمک ما به آن‌ها حضور در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از رژیم سفاک و غاصب صهیونیست است.

انتهای پیام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *