مصرف آب با نیاز گلستان همخوانی ندارد/ گلایه از غیب مدیران در جلسه شورای مدیریت بحران

سادس/گلستان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: مصرف آب و برق با نیاز و ظرفیت موجود در استان گلستان همخوانی ندارد.

سید محمدرضا سیدالنگی پیش از ظهر امروز در ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گلستان ضمن گلایه از غیبت برخی مدیران در این نشست اظهار کرد: برخی از مدیران از این جلسه خارج شدند، جای تعجب دارد که چطور در جلسه شورای مدیریت بحران برخی مدیران بدون اجازه استاندار گلستان از جلسه خارج می شوند و برخی از مدیران نیز در این جلسه غایب بودند و افرادی را به جای خود فرستادند که در شان این جلسه نبود.

وی افزود: سال گذشته در حوزه آب و برق مشکلاتی وجود داشت و امسال این مشکلات همچنان وجود دارد، هواشناسی گلستان در شورای سازگاری با کم آبی گزارشی خوبی را ارائه کرد که مجدد در این جلسه تکرار شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با بیان اینکه امسال هم گلستانی ها با گرمای هوا مواجه هستند و مصرف آب و برق با نیاز استان همخوانی ندارد، یادآور شد: فرمانداران شهرستان ها در این حیطه کمک کنند تا موارد لازم رعایت شود و مشکلات این بخش کاهش یابد.

سیدالنگی به اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از آتش سوزی ها و انجام اقدام به موقع برای مقابله با حریق اشاره کرد و افزود: ۱۰‌ میلیارد تومان اعتبار از محل ستاد سفر برای تجهیز این بخش اختصاص یافته است که به منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان کمک می کند.

وی اضافه کرد: اخیرا به اتفاق استاندار گلستان نشستی را با وزیر نیرو داشتیم که اعتبارات خوبی در حوزه آبفا، آب منطقه ای و برق منطقه ای دیده شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با بیان اینکه در حوزه آب جذب اعتبارات و شروع پروژه ها برای ما بسیار قابل اهمیت است، تاکید کرد: در جلسه با وزیر نیرو یک هزار میلیارد تومان اعتبار مازاد بر اعتبارات به استان گلستان تخصیص یافت و انتطار ما از مدیران ذی‌ربط جذب این اعتبارات است.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *