بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان شهدای آبیک

سادس/قزوین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان بیستمین سفر استانی رئیس جمهور به استان قزوین به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان آبیک رفت و پس از حضور در گلزار شهدای این شهرستان و دیدار با خانواده شهید غلامحسین پورفلاح از بیمارستان شهدای آبیک بازدید کرد.

بهرام عین‌الهی در جریان بیستمین سفر استانی رئیس جمهور به استان قزوین به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان آبیک رفت و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان با حضور در منزل شهید جاویدالاثر غلامحسین پورفلاح با مادر شهید دیدار و از وی دلجویی کرد.

وی در این دیدار گفت: شهدا، انقلاب را به ثمر رساندند و شهدای مدافع حرم، انقلاب و سلامت هر کدام با توجه به شرایط و فرهنگ زمانه برای نظام و انقلاب و مردم جان خود را فدا کردند و اکنون مسئولیت به معنای ادای دین به انقلاب و ارزش‌ها و خون شهدا و خدمت به مردم است.

عین‌الهی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: امروز عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

وی در ادامه از بیمارستان شهدای آبیک بازدید کرد و ضمن دیدار و گفتگو با کادر درمان و پزشکان این بیمارستان، از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و ایثارگرانه آنان تقدیر به عمل آورد.

بنابراین خبر وزیر بهداشت از نزدیک در جریان فعالیت و شرایط بیمارستان شهدای آبیک قرار گرفت؛ بیمارستانی که در سال ۹۲ بدون تکمیل و فقط در بخش اورژانس راه‌اندازی شد و با پیگیری نمایندگان مجلس، مسئولان استانی و شهرستانی راه‌اندازی کامل آن در دستور کار قرار گرفته است.

عبدالله دیدبان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز در این برنامه آخرین وضعیت بیمارستان شهدا و خدمات ارائه شده به بیماران و اقدامات در دست انجام به منظور بهبود عملکرد خدمت‌رسانی در این مرکز درمانی را تشریح کرد.

وی تأمین نیروهای متخصص بیهوشی، قلب و جراحی عمومی را برای بیمارستان دولتی شهدا ضروری دانست و افزود: تأمین این نیروها که نیاز مبرم مردم شهرستان آبیک بوده، واجب و ضروری است و مسائل بیمارستان شهدای آبیک در نشست شورای اداری در عصر امروز مطرح و پیگیری خواهد شد.

به گزارش سادس بعدازظهر چهارشنبه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۱ رئیس‌جمهور و هیئت همراه در بیستمین سفر استانی خود به قزوین سفر کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *