زانیولو:‌ ۱۴ سال بدون جام بودن برای رم سخت است

زانیولو:‌ ۱۴ سال بدون جام بودن برای رم سخت است

نیکولو زانیولو معتقد است که رم می‌تواند تحت هدایت ژوزه مورینیو بعد از پیروزی مقابل لسترسیتی، قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شود.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس عصر پنج‌شنبه در خانه لسترسیتی برگزار می‌شود. نیکولو زانیولو به سایت خبری UEFA گفت: ما فوق‌العاده خوب دفاع کردیم و حمله کردیم. من بسیار خوشحالم زیرا هت تریک من به تیم اجازه صعود داد. گلزنی هرگز برای من یک اولویت نبوده است، زیرا ترجیح می‌دهم فقط عملکرد عالی داشته باشم و بازی را ببریم، حتی اگر من گل نزنم. مهم‌ترین شب‌های دوران حرفه‌ای من اولین بازی در برنابئو مقابل رئال مادرید، گل برتری مقابل پورتو و هت تریک برابر تیم بودو(نروژ) بود.

مورینیو، زانیولو را برای چند بازی بزرگ در این فصل کنار گذاشته بود، به ویژه داربی دلا کاپیتال در برابر رقیب سرسخت لاتزیو. زانیولو درباره سرمربی پرتغالی نیز گفت: مورینیو یکی از بهترین مربیان جهان است. او هنر هرگز تسلیم نشدن را به همه تعمیم داد،  امیدواریم با او چیزی به دست آوریم. با مربی‌ای که می داند چگونه برنده شود، فکر می‌کنم شانس بیش‌تری داریم. برنده شدن در لیگ کنفرانس باعث افتخار ما خواهد بود، اما این یک نقطه شروع است و نه یک نتیجه. اعتراف می‌کنم که ۱۴ سال بدون جام خیلی طولانی است و رم می‌خواهد این طلسم را بشکند. 

او در ادامه گفت: هواداران رم همیشه در کنار من بوده‌اند، شاید حتی بیش‌تر از زمانی که من بازی نمی‌کنم، بنابراین می‌توانم از آن‌ها تشکر کنم و بگویم که همیشه در قلب من خواهند بود.

لسترسیتی با هدایت کلودیو رانیری قهرمان لیگ برتر شد، بنابراین رقیب سرسختی برای رم خواهد بود. زانیولو اضافه کرد: این یک نیمه نهایی اروپا است، بنابراین طبیعتاً سخت خواهد بود. آن‌ها یک تیم بسیار فیزیکی و کلاسیک انگلیسی هستند. با این حال ما رم هستیم در این فصل ثابت کردیم که می‌توانیم با هر تیمی مبارزه کنیم و هیچ ترسی نداریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *