گرامیداشت روز قدس برای ما امنیت آفرین است

سادس/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ایجاد امنیت، دفاع از مظلوم و یکپارچه سازی ملت را از جمله نتایج گرامیداشت روز قدس دانست و مطرح کرد: ما هر چقدر در مقابل تفکر ظالم بایستیم، او عقب تر می رود.

دکتر هادی بیگی نژاد در گفت‌وگو با سادس با اشاره به اهمیت روز قدس، اظهار کرد: اگر روز قدس نباشد، ظلم اسرائیل به دنیا نشان داده نمی شود.

بیگی نژاد با بیان اینکه نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز قدس، سبب شناساندن فلسطین به مردم دنیا شد، گفت: روز قدس روز دفاع از مظلوم و دفاع از حق است.

وی با تاکید بر اینکه افراد با نیت‌های مختلفی در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند، افزود: هر فردی با هر نیتی که در راهپیمایی این روز شرکت می‌کند، بداند که گرامیداشت روز قدس، مانند دیگر نمادهای انقلاب از جمله ۲۲ بهمن و  شرکت در انتخابات برای ما امنیت آفرین است.

بیگی نژاد همچنین دفاع از مظلوم و یکپارچه سازی ملت را از جمله نتایج گرامیداشت روز قدس دانست و اضافه کرد: ما هر چقدر در مقابل تفکر ظالم بایستیم، او عقب تر می رود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه مطرح کرد: به دست گرفتن رسانه های دنیا با هدف مدیریت افکار عمومی و مدیریت مردم از جمله پروتکل های صهیونیست ها است که به آن عمل می کنند.

بیگی نژاد با تاکید بر اینکه جنگ، جنگ است و مظلوم در هر کشوری که باشد، مظلوم است، خاطرنشان کرد: کشورهای غربی و صهیونیست ها از جنگ زدگان اوکراین حمایت می‌کنند و از سوی دیگر با متهم و مجرم نشان دادن مظلومان فلسطین، افکار عمومی را در دنیا جهت دهی می کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *